چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته پیاز در صدر افزایش قیمت بازار میوه و صیفی قرار گرفته بود، اما مشاهدات اخیر حاکی از آن است که حالا موز نوسانات قیمتی بیشتری را تجربه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچند انسیه خزعلی حرف خود را تکذیب کرد و مدعی شد که آیورا ارتباطی با سند 2030 ندارد، اما شواهد و مستندات چیز دیگری را می‌گویند. بر اساس آنچه در وب سایت رسمی آیورا آمده، عنوان شده است که کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان که ذیل آیورا بوده و جمهوری اسلامی ایران اخیرا به عنوان ریاست کارگروه آن درآمده، محورهای متعددی برای فعالیت دارد که ذیل بیانیه شانزدهمین نشست وزرایی در سال 2016؛ در بالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بنا به در خواست خانم «حجا لحبیب» وزیر امور خارجه بلژیک با وی تلفنی گفت‌وگو و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی و تبادل نظر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست امروز (10 بهمن‌ماه) اهواز آلوده‌ترین کلانشهرکشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: انفجار گاز شهری در کرج منجر به مصدومیت هفت نفر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اتحادیه اروپا گفت بروکسل نمی‌داند چه کسی پشت حمله اخیر در اصفهان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرویس های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا هرگز نمی‌خواهند واقعیت ایران را بپذیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان (عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راهکارهای طبیعی می‌توانند بهترین درمان برای عوارض تنفسی باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز در پنجمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد 10205 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 8 میلیون و 301 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید مولایی، تهیه‌کننده‌ای که آثار مختلفی را در سینما و تلویزیون تولید کرده، درباره مناقشه اخیر ساترا و یکی از پلتفرم‌ها بر سر دریافت مجوز، چنین بیان کرد: مشکل اصلی آنجاست که گروهی اراده کرده‌اند با همان نگاهی که در تلویزیون آثار نمایشی را تولید و مدیریت می‌کنند، کنترل همه جانبه‌ای بر فضای نمایش خانگی داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی امینی، دبیر جشنواره فیلم فجر اعلام کرد امسال فرش قرمز نخواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتسال زنان ایران با پیروزی مقابل میزبان مسابقات قهرمان رقابت‌های کافا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای، قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که کمتر از 20 روز به برپایی جشنواره موسیقی فجر باقی مانده است، به نظر می‌رسد این جشنواره توسط دبیرِ خود با حاشیه جدیدی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آماده‌باش برای بارش برف و باران در پایتخت خبر داد.