چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

فرهنگسرای بهمن به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) جشن میلاد «پدرخوبان» در جنوب پایتخت را برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر

در مهمترین دیدارهای لیگ برتر والیبال هورسان در جدال با فولاد سیرجان برای قطعی شدن صعود خود تلاش می‌کند و پیکانی‌ها در اندیشه جبران شکست دور رفت مقابل نیان الکترونیک هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم برزیلی پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم اکنون در مسیر حضور در تهران قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفر روز یکشنبه وزیر خارجه قطر به تهران و ارائه پیام آمریکا به طرف ایرانی که به گفته حسین امیرعبداللهیان حاوی ایده‌هایی درباره بحران اوکراین بود، صفحه جدیدی را درخصوص مساله برجام گشود. با واکاوی صحبت‌های وزرای خارجه قطر و ایران در‌می‌یابیم که به نوعی سرنوشت برجام و مذاکرات هسته‌ای با داستان اوکراین گره خورده است و تا مساله اوکراین و اتهامات وارده حل‌وفصل نشود، نمی‌توان نسبت به احیای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط فروش محصولات شرکت سایپا به مناسبت دهه فجر اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ستار قلی‌زاده» یکی از کشته‌شدگان زلزله 8 بهمن‌ماه شهرستان خوی است. همسر او درحالی که صدایش گرفته و به سختی شنیده می‌شود به من می‌گوید: «شوهرم 37 سال داشت. وقتی زلزله آمد من و دو فرزندم فرار کردیم. ستار داشت پشت سر ما از حیاط خارج می‌شد که یک دفعه فریاد زد کمرم! دیوار حیاط روی بدنش آوار شده بود. سریع او را به بیمارستان «بنی‌هاشم» رساندیم، اما تمام کرده بود. حالا ما هم آواره کوچه و خیابان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحرایی بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در پذیرش دانشجویان اهتمام ویژه‌ای به جذب دانشجومعلمان حافظ قرآن داریم و برای آن امتیاز در نظر گرفته شده و در مصاحبه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد میانسال به دنبال کینه قدیمی با اسلحه به سراغ همسر سابقش رفته و او را به قتل رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش برف و باران در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت، کندی حرکت و ترافیک پرحجم و در برخی معابر ترافیک سنگین را در پی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش با انتشار یک فیلم از برنامه پدرخوانده در اینستاگرام مدعی قتل علی انصاریان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در صحن علنی پارلمان برای اتصال به VPN تلاش می‌کند که تصویر او توسط یک عکاس شکار شده است‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پراید صفرکیلومتر آرام‌آرام به پایان داستان خود نزدیک می‌شود. دقیقا دو سال بعد از خروج پراید از خط تولید سایپا حالا روی هم 14 مدل صندوقدار و هشت‌تا نسخه هاچ‌بک در سایت دیوار وجود دارد و اغلب این آگهی‌ها را در پلتفرم‌های دیگری مثل شیپور و... پیدا می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب با اعلام آمادگی صددرصدی خود با تمام قوا در حال امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: طبق نامه رسمی معاونت قوانین مجلس، زمان اجرای این قانون، 31 شهریور 1400 است.