چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» از برکناری شیاری، «داماد محمدحسین فرهنگی نماینده انقلابی تبریز» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر اقتصاد از شناسایی چهار هزار 600 فرد مظنون به پولشویی خبر داد؛ افرادی که به گفته او هیچگونه پرونده مالیاتی ندارند و فعالیت مالی و تراکنش‌های مالی بالایی داشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه های افغانستان اعلام کردند که انفجار قدرتمندی در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل روی داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران: مذاکرات غیرمستقیمی را با ایران داشتیم و علنا اعلام کردیم که آماده‌ایم مذاکرات غیرمستقیم را ادامه دهیم. اما در عین حال برای توقف اقدامات خشونت آمیز ایران و یا محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران تردید نخواهیم کرد. بنابراین موضوع بر سر دیپلماسی یا سایر گزینه‌ها نیست؛ موضوعات با همدیگر پیگیری می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اکانت توئیتری با انتشار این تصویر مدعی شده که ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه هنر مشروط به اجرای برخی رفتارها شده‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: 5 شناور حامل بیش از 400 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ناوتیپ 412ذوالفقار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیتر دوبروین، استاد بازنشسته ادبیات فارسی دانشگاه لیدن، در سن 92 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بهمن ماه 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی موارد مربوط به افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: همچنین پیشنهادی در خصوص افزایش حقوق سربازان مطرح شد که کمیسیون اجتماعی موافق و دولت مخالف با این پیشنهاد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان بورس با بیان اینکه اگر مدلی ارائه شود که ریسک عرضه خودروهای خارجی از بین برود با آن موافقت خواهیم کرد، گفت: قطعا نرخ ارز می‌تواند بر شاخص اثرگذار باشد اما بلافاصله تاثیرگذار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت تخمین زده شده برای فروش این خودرو بین 85 و 110 هزار پوند تخمین زده می‌شود که تقریبا دو برابر قیمت معمول آن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد موضع‌گیری‌های مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه دیگر مذاکرات هسته‌ای و برجام در اولویت آن‌ها قرار ندارد، روز یکشنبه وزیر امور خارجه قطر با پیامی از سوی کاخ سفید وارد ایران شد. پیامی که بنا بر گفته وی، به طور غیر مستقیم به مذاکرات هسته‌ای مرتبط است. اما پیام محرمانه چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ابلاغ بخشنامه مربوط به معافیت مالیاتی ورود ارز (اعم از اسکناس و حواله)، این معافیت جنبه رسمی به خود گرفت؛ معافیتی که پیش‌تر از سوی بانک مرکزی اعلام شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای اولین بار اعلام رسمی کرد: تروریست‌های حادثه شاهچراغ گذرنامه آذربایجانی داشتند

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، باوجود بارش باران و برف در پایتخت هم اکنون کیفیت هوا با میانگین 105 در 11 ایستگاه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است. همچنین مانند روز گذشته اطلاعاتی از ایستگاه‌های متعلق به سازمان محیط زیست منتشر نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کالسکه بچه هوشمند و خودران با قیمت حدود سه هزار دلار وارد بازار شد.