چهارشنبه 4 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیزا لورینگ بازیگر سینما در سن 65 سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. او در سریال تلویزیونی خانواده آدامز که در سال 1964 منتشر شد بازی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«گنگستر» شهر آمل که توسط یک خواننده جوان و البته نوظهور به صورت غیرمجاز یا به اصطلاح زیرزمینی منتشر شده است، به تازگی در فضای مجازی ترند شده است؛ اما موسیقی مازندران چگونه از قطعه فولکلور «لاره» به «گنگستر شهر آمل» رسید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

با به قتل رسیدن یک مرد سالخورده در یک خانه قدیمی در محله خزانه تحقیقات تیم جنایی آغاز و در روند بررسی‌ها پسر مقتول که اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از قاضی صلواتی تقدیر شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز رسانه قوه قضاییه گزارشی از جلسه هفتم دادگاه تجدید نظر حمید نوری منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران درباره گم شدن روزانه 50 میلیون نان لواش و 50 هزار تن آرد در نانوایی‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال سقوط این روز‌ها حواشی زیادی به همراه داشته؛ اما این بار سکانسی عجیب از این سریال، موضوع داغ شبکه‌های مجازی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحران کاهش شدید دما و کمبود سوخت در کشور، قطعی گاز و برق در خراسان را رقم زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس های منتشر شده از وضعیت ناراحت کننده مردم شهرستان خوی پس از زلزله 5.9 ریشتری در خیابان ها بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف جدایی کاپیتان تیم ملی ایران از تیم فاینورد مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشور‌های عضو شورای همکاری اسلامی پیشنهادی ابتکاری حاوی سه راهبرد با عنوان «جهان اسلام؛ همبستگی برای صلح و توسعه پایدار» ارائه و تبیین کرد و همچنین نسبت به تبعات بلند مدت هرگونه تصمیم احساسی از سوی جمهوری آذربایجان پس از حادثه اخیر به این کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و سیلابی شدن رودخانه‌های استان طی روزهای پیش‌رو هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار دستفروش‌ها و وانتی‌های افسریه آنقدری خوب است که خیلی از مغازه‌داران هم اجناسی غیر از میوه مانند کنسرو یا روغن و رب را در وانت روبه‌روی مغازه می‌گذارند تا به این شکل فروش بهتری داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از این اشخاص که دارای موقعیت سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و... در فضای مجازی ابراز عقیده می‌کنند اینگونه نیست که کسی نشنود، وقتی کسی 400 یا 500 هزار نفر دنبال کننده دارد، مجاز نیست هر ابراز عقیده‌ای داشته باشد چرا که ابراز عقیده او در جامعه بازخورد دارد و اگر حرفی بزند که ذهن مردم مشوش شود مسئولیت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان حذف مزایای رتبه‌بندی بیش از 50 فعال صنفی معلمان، حذف این مزایا، بدون طی پروسه تشکیل پرونده در هیات‌های بررسی تخلفات اداری یا سیستم قضایی کشور و صدور احکام مربوطه، تنها با اکتفا به تصمیم نهادهایی خارج از بدنه آموزش وپرورش و به صورت دستور شفاهی و فاقد مستندات قانونی صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت در حالی وعده اعطای سهام عدالت به جاماندگانی که زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند در بودجه 1402 داده که در اجرای طرح مولدسازی دارایی عقیم مانده و از طرف دیگر 70 درصد دیگر جاماندگان بلاتکلیف هستند