شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از گذشت 32 سال از آخرین تقارن ماه رمضان و عید نوروز اکنون شاهد این ترکیب در این سرزمین بوده تا پیرو همزمانی این اعیاد شاهد تب و تاب جدیدی در بازاهای شب عید باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در میان آیین‌های نوروزی مردمان شهرکرد، چراغ‌بران مانند شعله‌ای در تاریکی می‌درخشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مروری بر 22 سال گذشته حکایت از آن دارد که موضوع اقتصاد و به طور ویژه مقوله تولید نقش مهمی را در نام‌گذاری سال‌های شمسی توسط رهبر انقلاب داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله گلپایگانی به سخنرانی پرداخته و گفت: سید رضی در خصوص حکمت 150 نهج‌البلاغه می‌فرماید اگر از نهج البلاغه و کلمات امیر مؤمنان امام علی (ع) هیچ چیزی نمانده بود جز همین کلام برای ما کافی بود. وی افزود: حکمت 150 نهج‌البلاغه 40 نباید دارد که مؤمن نباید این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی معارفی ظهر هشتمین روز ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بانوی کرامت، در ادامه درس‌هایی از قرآن کریم ضمن اشاره به فراز‌هایی از آیه 46 سوره روم، بر اهمیت یادآوری نعمت‌های بزرگ الهی تأکید و با بیان این که خداوند متعال یادآوری نعمت‌های بزرگ الهی را با «وَمِن آیَاتِهِ» آغاز می‌کند، اظهار داشت: خداوند متعال در این...

خبرگزاری تسنیم

کمتر از یک روزه مانده به پایان سال 1402، مانده و در طول این سال برخی چهره‌های هنری سینما، تئاتر و تلویزیون با صحنه روزگار خداحافظی کردند، از این رو مروری داریم بر بزرگانی که از میان ما رفتند.

وب‌گاه فرارو

بر اساس تغییرات قوانین احتمال دارد برخی از مناسبت‌های آن کمی تغییر کند. به عنوان مثال ممکن است که زمان عید فطر، آغاز ماه مبارک رمضان و... با اختلاف یک روز بر اساس تقویم هجری شمسی تغییر کند.

وب‌گاه ورزش سه

روز نخست هفته شانزدهم لیگ برتر زنان با انجام چهار مسابقه مهم پیگیری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگارخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان کارشناس دینی و استاد اخلاق به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و گفت: چشم، گوش و نیروی فهم که خداوند از آن تعبیر به قلب کرده است آثار و برکات مهم و ماندنی برای انسان دارد، البته اگر درون و برون انسان با ترک گناهان ظاهر و باطن قدرتمند شود در حد قدرت تقوایی به دیدن و شنیدن و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

1402 سالِ وداع تعدادی از پیشکسوتان و خاطره‌سازان رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون بود. خیلی‌ها از کنارمان رفتند و یاد، صدا و تصویرشان را برایمان به یادگار گذاشتند.

وب‌گاه ورزش سه

سعید دقیقی در مورد جدایی ستاره‌های تیمش گفت و همچنین معتقد است رفتنش به مس رفسنجان برای کمک به باشگاه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

تمامیت علم به «کشف حقیقت» است و تمامیت نور به آن است که «هیچ تاریکی در آن نباشد». به عبارت دیگر، تمامیت یک شیء خلوص آن از چیزهایی است که مقابل و مخالف آن است. از این جمله است «انسان کامل» که آینه تمام‌نمای صفات الهی و جامع همه زنجیره هستی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد مرد نیمه‌برهنه در وسط خیابان در تهران کشف شد جسد مرد نیمه‌برهنه در وسط خیابان در تهران کشف شد به گزارش عرشه آنلاین، به دنبال کشف جسد یک مرد کارتن خواب در شرق تهران، تحقیقات جنایی آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت خبر داد و گفت: ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت را شاهد هستیم.