شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه ورزش سه

سعید دقیقی بازیکنانش را برای بازی با آلومینیوم مشخص کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در ادامه بحث «حکمرانی اسلامی» و در بحث اجماع ملی به بندهایی از عهدنامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در این نشست حجت الاسلام محسن قمبریان با اشاره به سیر تاریخی در الگوی سوم گفت: اسلام اولیه در ذات خود یک انقلاب بود و ما ادامه آن انقلاب هستیم وجه آن در حوزه زن بر جسته وقابل اعتنا است اگر به تاریخ اسلام نگاه کنید در آن از یک طرف دختران زنده به گور می‌شدند واز طرف دیگر تبرج داشتند تعدادی از قبایل به خاطر نظم طبیعی مجبور به این کار بودند، چون پسر قدرت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. سال جدید 1403 در روز چهارشنه اول فروردین و برابر ساعت 06:36:26 خواهد بود. همین تاریخ در تقویم میلادی به صورت 20 مارس 2024 و در تقویم شمسی برابر با 9 رمضان 1445 قمری است.

خبرگزاری تسنیم

وابستگان بیش از 30 کشور دوست و هم پیمان خارجی مقیم ایران به مناسبت سالروز مسابقات "سیزم" و در جهت ارتقای صلح و امنیت پایدار جهانی هرساله از دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش بازدید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز شانزدهم اسفند 1379 در مورد اعتراضات کارگری، فوت چند نفر از حجاج و اقامه نماز عید قربان نوشته‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت برای مالک که به عنوان یک حکمران اسلامی به مصر رفته است، دستورالعملی نوشته است که این دستورالعمل در حقیقت قواعد و ضوابط حکمرانی اسلامی است که ما هم باید در نظام اسلامی به آن پای‌بند باشیم ولی متاسفانه نسبت به این دستور العمل شناختی نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنگامی که حمید رسایی مخالف حسن روحانی بود، نامه سردار قاسم سلیمانی را برنتابید و این نامه را به نامه به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری از مردم در سراسر کشور بابت شرکت در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی در واکنش به حکم مجازات شروین حاجی‌پور کخ مطالعه کتاب «حقوق زن در اسلام» است گفت: خوب است که شهید مطهری امروز در بین ما نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر میراث فرهنگی به مجازات‌های تعیین شده برای شروین حاجی‌پور (خواننده) از سوی دستگاه قضا واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی به مجازات‌های تعیین شده برای شروین حاجی‌پور (خواننده) از سوی دستگاه قضا واکنش نشان داد. وزیر میراث فرهنگی به مجازات‌های تعیین شده برای شروین حاجی‌پور (خواننده) از سوی دستگاه قضا واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سخنرانی گردهمایی سالانه باستان‌شناسی ایران که دوشنبه 14 اسفندماه برگزار شد، با اشاره تلویحی...

وب‌گاه الف

عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حکم مجازات شروین حاجی‌پور که مطالعه و خلاصه‌نویسی کتاب «حقوق زن در اسلام» تألیف آیت‌الله مرتضی مطهری هم از بندهای آن است، گفت: خوب است که شهید مطهری امروز در بین ما نیست.

خبرگزاری دانشجو

کتاب «یاد‌ها و خاطره ها» نوشته سید علی حسینی به مناسبت سومین سالگرد درگذشت سید مقتدا حسینی توسط دفتر دفاع از حقوق پیروان اهل بیت (ع) سوئیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حکم مجازات شروین حاجی‌پور که مطالعه و خلاصه‌نویسی کتاب «حقوق زن در اسلام» تألیف آیت‌الله مرتضی مطهری هم از بندهای آن است، گفت: خوب است که شهید مطهری امروز در بین ما نیست.