شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حرم امام علی علیه‌السلام در آستانه نیمه ماه رمضان برای برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام با حضور پرشور زائران آماده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جناب آقای شیخ کاظم صدیقی، حسب اعلام و اعلان شما، صرفنظر از صحت و سقم جعل امضا و خیانت درامانت و یا کلاهبرداری که به واقع نزدیک‌تر است در خصوص انتقال 4000 هزار متری باغ درمنطقه ازگل در محدوده مناطق لاکجری و گرانقیمت تهران مع الواسطه بدون اذن واراده به شما و پسران و عروس‌تان.. و امثالهم معروض می‌دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی سروش گفت: «این یک اصل مهم اخلاقی برای همه روحانیت است، مگر می شود روحانی رانت بخورد، زندگی لاکچری داشته باشد و به پای دین تمام نشود؟! و اگر به پای دین تمام شود، یعنی دین گریزی و انزجار از دین! و این همان رفتار غلط عالمان دینی یهود و مسیحیت بود که به تصریح امام عسکری (ع) طابقا نعل به نعل در علماء اسلام هم می تواند باشد! و این خطر مهم که در کمین عالمان دینی است در قرآن آمده است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رفیعی گفت: هر کس محبت امیرمومنان امام علی (ع) را بر دل داشته باشد خداوند مرگ را بر او آسان می‌کند. از کسانی نباشید که از مرگ به خاطر گناه کراهت دارند اما همان گناه را تکرار می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین پلیس راه استان قم: ترافیک بزرگراه امام علی (ع) در دو مسیر رفت و برگشت، مسیر سلفچگان به قم و قم به سلفچگان و نیز آزادراه قم به کاشان در دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عید فطر چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 فروردین ماه است. عید فطر چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 فروردین ماه است. به گزارش عرشه آنلاین؛ تاریخ عید سعید فطر در تقویم شمسی سال 1403 مصادف با چهارشنبه 22 فروردین 1403 است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت علی علیه السلام در حدیثی به زمان عید بندگان اشاره می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: در حوزه تربیت و مسائل دینی باید افزون بر اینکه صالحان را دوست دارید عمل شما هم شبیه آنها باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسلام به آداب و رسوم درست و خداپسندانه احترام می‌گذارد. نمونه این رویکرد اهل بیت علیهم السلام در مواجهه با جشن نوروز ایرانی‌هاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست علمی جایگاه امام علی (علیه السلام) در دیدگاه علمای بزرگ اهل سنت به همت انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار می‌شود. این نشست با حضور حامد علی پور پژوهشگر، مدرس حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد. زمان برگزاری جمعه 3 فروردین ماه، ساعت 20 به صورت مجازی است. علاقمندان می‌توانند برای حضور در این نشست از طریق اینجا اقدام کنند.

وب‌گاه فرارو

تاریخ عید سعید فطر در تقویم شمسی سال 1403 مصادف با چهارشنبه 22 فروردین 1403 است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، به مناسبت ماه مبارک رمضان در هیأت آیت الله گلپایگانی به سخنرانی پرداخته و گفت: امیرمومنان امام علی (ع) در حکمت 150 نهج البلاغه به 40 مورد از نباید‌ها درباره رفتار و اخلاق انسان پرداخته است. وی بیان کرد: امیرمومنان امام علی (ع) می‌فرماید از کسانی نباشید که صالحان را دوست دارند، اما خود عمل صالح...

وب‌گاه مشرق نیوز

آئین و جشن‌های نوروزی در اولین روز از ماه فروردین، آغاز فصل بهار و همزمان با ایران، در شهرهای مختلف پاکستان با شور و شوق خاصی تحت عنوان جشن «نوروز عالم افروز» برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال 1403 را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و به همین مناسبت به نامگذاری سال های شمسی در 22 سال گذشته نگاهی انداخته ایم.

خبرگزاری تسنیم

امام علی (ع) در بخشی از نامه معروف خود به مالک اشتر، درباره رعایت رسوم و آیین‌های مردم تأکید کرده و فرمود: «آداب پسندیده‌ای را که مردم این ملت به آن عمل کرده و ملت اسلام با آن پیوند خورده و رعیت با آن اصلاح شده است، بر هم نزن.»