شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر مجمع کانون های فرهنگی کشور با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست و پوشش گیاهی گفت: توسعه فرهنگ درخت‌کاری در ایران جهاد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و شهری پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ای شریح! بدان به زودی کسی به سراغت می آید که نه به قباله ات نگاه می کند و نه از شهودت می پرسد تا تو را از آن خانه آشکارا خارج کند و تنها به قبرت تحویل دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، کارشناس مذهبی به مناسبت ماه مبارک رمضان به سخنرانی پرداخته و در خصوص حکمت 150 نهج‌البلاغه گفت: اگر از امیرمومنان امام علی (ع) چیزی جز همین حکمت باقی نمانده بود یک موعظه مفید، حکمت رسا، بصیرت و آگاهی و عبرت بود. وی افزود: در حوزه اخلاق دوگونه می‌شود عمل کرد، که امروز آن را باید‌ها و نباید‌ها می‌دانند و غیر از هست‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خداوند در قرآن به جان آدمی و زیبایی او قسم یاد می کند، که به او تقوا را الهام کرده تا مراقب ارزش وجودی خود باشد. همچنین پیش از آنکه تقوا را الهام کند از زیبایی جان آدمی صحبت کرده است. حجت‌الاسلام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی روز بیست و چهارم اسفند 1379 از مراسم چهارشنبه‌سوری، دیدار با سید حسن خمینی و ماجرای ساختمان جدید مجلس نوشته‌است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک حلول ماه رمضان، اظهار داشت: به مهمانی خدا رفتیم و یک افتخار بزرگ نصیب ما شده است چرا که همه مردم در این ماه مهمان خدا هستند حتی آنکه نمی‌تواند روزه بگیرد. وی با بیان اینکه خدا به همه ما در ماه رمضان دعوتنامه داده است و خدا کند قدر...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال نساجی مازندران بالاخره موفق شد طلسم نبردن‌های خود را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و مقابل تیم شمس‌آذر قزوین بشکند و به روند ناکامی‌هایش در چند ماه اخیر پایان دهد.

وب‌گاه ورزش سه

در هفته بیستم لیگ برتر شمس آذر و نساجی باید برابر یکدیگر صف آرایی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب تیم شمس آذر قزوین برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نجف، شهر مقدس شیعیان و محل بارگاه امام علی (ع)، سالانه پذیرای زائران بسیاری از سراسر جهان است. اگر قصد سفر به این شهر معنوی را دارید، دانستن برخی نکات می‌تواند سفر شما را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناو‌های جدید الحاق شده به نیروی دریایی سپاه برای اولین بار است که در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین حضور دارند و به اجرای عملیات می‌پردازند. ناو‌های جدید الحاق شده به نیروی دریایی سپاه برای اولین بار است که در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین حضور دارند و به اجرای عملیات می‌پردازند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از صدور بیش از 22 میلیون اعمال قانون تخلفات رانندگی در پایتخت خبرداد و گفت که این آمار مربوطه به 11 ماهه سال 1402 است.