شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

نشست ادبی "سلام بر همدان" در پاسداشت و حمایت از مجاهدان انصارالله یمن برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه 30 دی ماه 1402 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، آغاز شنبه در بزرگراه‌های پایتخت با ترافیک همراه بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز شنبه‌ای با ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هدف انقلاب ایران، تبدیل رژیم موجود که اساسا مخالف اسلام است به یک رژیمی صد درصد اسلامی بر اساس ضوابط قرآن و سنت پیامبر و ائمه‌ی اطهار (ع) که منطبق با شرایط پیشرفته‌ی عصر خود می‌باشد... مسئله این نیست که آیت‌الله خمینی بخواهند شاه بشوند، بلکه بر این اساس است که رژیم ایران که شاه در راس آن قرار دارد از درون پوسیده شده و پس از سال‌های ظلم و جنایت و زندان کردن و کشتن علما و دانشمندان و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه آزادگان بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت موتورسواران را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه آزادگان بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت موتورسواران را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم امام علی علیه‌الاسلام با نصب پارچه و کتیبه‌های مزین به نام آن حضرت، به استقبال جشن 13 رجب رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رتبه اول تصادفات راکبان موتورسیکلت در شهر تهران به نبود توانایی در کنترل وسیله نقلیه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک موتورسوار و اعتراف وی به 10 فقره زورگیری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور کفت: یکی از مسائل جدی وزارت کشور تامین واگن‌های متروی کلانشهرها است و تامین مترو در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علت اصلی تصادف با موتورسیکلت مربوط به نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب و در تصادفات خودرویی عدم توجه راننده به جلو حین رانندگی است.