شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دانشگاهیان درخواست کرد که در تدوین اسناد که مرتبط با حوزه‌های نیروهای مسلح است مشارکت داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «رفتار با محیط زیست بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر فرج الله میرعرب در 77 صفحه روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تجربه های ارتش باید تبدیل به نظریه شود چراکه از این نظریه ها نظریه های جامعه شناختی، تربیتی، اقتصادی استخراج می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌روز پدر و روز مرد در تقویم شمسی برابر با 13 رجب ولادت حضرت علی (ع) است. روز پدر و روز مرد در تقویم شمسی برابر با 13 رجب ولادت حضرت علی (ع) است. روز پدر روزی برای بزرگداشت مقام پدران و فرصتی برای ستایش و قدردانی از زحمات آنان در سراسر زندگی هر فردی است. مردم در سراسر جهان با توجه به فرهنگ و آئین مرسوم خود روزی را به عنوان روز پدر انتخاب کرده و آن را گرامی می‌دارند، در ایران نیز 13 رجب...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / امام هادی هفته‌ای یک بار باید نزد دستگاه خلافت اعلام حضور می‌کرد و شیعیان در این فرصت کوتاه در دو طرف مسیر می‌ایستادند تا حضرت را ملاقات کنند. ایشان می‌گفت: «به من حتی اشاره هم نکنید؛ چون شناسایی می‌شوید و برایتان مشکل ایجاد می‌شود».

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - همزمان با سالروز شهادت امام علی نقی (ع) آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در اهواز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امام هادی (ع) به خاطر قرار گرفتن در دوره خلافت عباسیان و حبس شدن ایشان در بازداشت خانگی و در منطقه و پادگان نظامی کمتر اطلاعاتی درباره زندگی ایشان در دست است. شخصیتی که بعد از شهادت امام جواد (ع) در هشت سالگی به امامت رسید. جالب است بدانید که «سمانه» مادر امام هادی (ع) زنی از دیار مغرب بود مادری که خود امام هادی (ع) از او به عنوان عارف بر حقش یاد می‌کند.

وب‌گاه الف

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های سوگواری به مناسبت شهادت مظلومانه امام علی النقی (ع) در بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر‌های دینی امام علی (ع)، سمینار «پرواز اندیشه و پویایی نما‌ها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به این رشته هنری جمعه 22 دی ساعت 15 در موزه جهانی امام علی (ع) برگزار شد. این سمینار در قالب نشست تخصصی با سخنرانی محسن سلیمانی پژوهشگر، استاد دانشگاه و رییس موزه هنر‌های دینی امام علی...

خبرگزاری تسنیم

ائمه ما در طول این 250 سال امامت خیلی زجر کشیدند، کشته شدند، مظلوم واقع شدند و جا هم دارد برایشان گریه کنیم؛ مظلومیت‌شان دلها و عواطف را به خود متوجه کرده است؛ اما این مظلومها غلبه کردند؛ هم مقطعی غلبه کردند، هم در مجموع و در طول زمان.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رادیو ایران به مناسبت سوم رجب‌، سالروز شهادت حضرت امام علی النقی (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یکی از معاونین مهندسی لشکر به نام آقای دارعلی که آدم شوخی است، روی خاکریز نشسته بود و می‌گفت نگاه کنید؛ درخت‌ها دارند راه می‌روند.

وب‌گاه فرارو

یکی از ماه‌های پرفضیلتی که توجه به اعمال آن در روایات بسیار تأکید شده است ماه رجب است که اعمال مستحب فراوانی ازجمله نمازها، دعا‌ها و روزه برای این ماه عزیز سفارش شده است.