شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیمی از اشرار تروریست گروهک جیش الظلم که به دنبال اجرای اقدامات تروریستی در شهرستان راسک بودند شناسایی و منهدم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعات پایانی سه‌شنبه شب با حمله ایران به دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در خاک پاکستان همراه بود‌. براساس گزارش‌ها، منطقه‌ای که سه‌شنبه شب در عملیات پهپادی و موشکی ایران در پاکستان مورد هدف قرار گرفت «کوه سبز» نام دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، این منطقه مقر اصلی جیش‌الظلم است و در ایالت بلوچستان پاکستان واقع شده است. به دنبال این حمله که پس از عملیات ترکیبی سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی اشراف اطلاعاتی، تیمی از اشرار تروریست گروهک جیش الظلم که به دنبال اجرای اقدامات تروریستی بودند در شهرستان راسک شناسایی و منهدم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، تیمی کاملاً مجهز از عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم در منطقه عمومی راسک (روستای کستک) محدوده سد پیشین، طی عملیاتی شناسایی و مورد حمله نیرو‌های مرزبانی قرار گرفت که در نتیجه یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و سایر اعضای تیم متواری شدند که بلافاصله توسط نیرو‌های سپاه و مرزبانی تحت...

وب‌گاه فرارو

مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از گروه جیش الظلم کشف و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه، خنثی شد.

وب‌گاه الف

در پی اشراف اطلاعاتی، تیمی از اشرار تروریست گروهک جیش الظلم که به دنبال اجرای اقدامات تروریستی بودند در شهرستان راسک شناسایی و منهدم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از گروه جیش الظلم مذکور کشف و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه، خنثی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: دستور رییس جمهور در ساخت مجموعه بزرگ ورزشی در پایتخت، مقدمه‌ای برای بررسی شرایط و نیازهای ورزش شهر تهران شد و بر همین اساس، ایجاد سه مجموعه ورزشی با همکاری چین در حال برنامه‌ریزی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران درباره مرحله پایانی مسابقات قهرمان شو توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه و انهدام تیم تروریستی که برای اقدامات خرابکارانه قصد ورود به داخل کشور را داشتند توسط مرزبانان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد. فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه و انهدام تیم تروریستی که برای اقدامات خرابکارانه قصد ورود به داخل کشور را داشتند توسط مرزبانان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی در زاهدان...

خبرگزاری تسنیم

تیمی از اشرار تروریست گروهک «جیش الظلم» که به دنبال اجرای اقدامات تروریستی بودند در پی اشراف اطلاعاتی در شهرستان راسک شناسایی و منهدم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، تیمی مجهز از عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» در منطقه عمومی راسک روستای «کستک» محدوده سد پیشین، طی عملیاتی شناسایی و مورد حمله نیرو‌های مرزبانی قرار گرفت که در نتیجه یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و سایر اعضای تیم متواری شدند که بلافاصله توسط نیرو‌های سپاه و مرزبانی تحت تعقیب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مرحله پایانی مسابقات قهرمانی شهر (2) امروز (چهارشنبه) در سالن جلسات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد. امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این نشست اظهار کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری، حوزه ورزش با سرانه‌های ورزشی که فاصله زیادی با استاندارد‌ها داشت مواجه بودیم، همچنین مشکل جدی در زیرساخت‌ها...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: لایحه اعطای 2 هزار میلیارد به سازمان ورزش برای سال آینده به منظور جبران زیرساخت‌های تهاتری شده در پایتخت، به شورای شهر ارسال شده است.