شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

امیرعباس ربیعی که با ساخت فیلم‌های ضد و لباس شخصی یک فیلمساز جسور و کاربلد در سینمای انقلاب و دفاع مقدس معرفی شده است در سومین تجربه فیلمسازی‌اش به سراغ روایتی از 18 ساعت ابتدایی زلزله بم و حضور شهید احمد کاظمی در این فضا رفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو امر «تهذیب و تزکیه نفوس» و «تعلیم کتاب و حکمت» دو هدف بزرگ نهایی بعثت پیامبر (ص) را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامحسن محرمی استاد تاریخ اسلام در مورد رفتار پیامبر با کسانی در جامعه ما که به نوعی مسلمان شناسنامه ای هستند و ممکن است که برخی از اعتقادات دینی خود را از دست داده باشند اظهار داشت: اینها از دسته قشر خاکستری و همان ناس در بیان قرآن هستند که پیامبر در زمان خود سعی می کرد چنین افرادی را تربیت کند و پرورش دهد و برخورد رحمانی با آنها داشت

وب‌گاه خبر آنلاین

نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا طی مراسمی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری توسط فرمانده کل ارتش به خانواده شهید خلبان علیرضا فتوحی شعار، شهید امیر سرلشکر خلبان همایون حکمتی، شهید سرلشکر امرالله اسعدی‌یساقی و جانباز سرهنگ محمد جوانمردی خالص اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 7 شهر تهران از گشایش دو گره بزرگ ترافیکی با احداث زیرگذر در میدان سپاه خبر داد و گفت: خیابان شهید مطهری نیز از طریق تونل به بزرگراه امام علی (ع) متصل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح بازدید از منطقه 15 محله خاوران، گفت: اهالی محله نسبت به موضوعات مختلفی از جمله بلاتکلیفی بیش از 10 ساله پروژه خروجی بزرگراه امام علی (ع) و ضعف شدید نظافت محلات منطقه 15 انتقاد داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر غلامرضا پیوندی نوشت: امام موسی کاظم (ع) در آخرین ساعات عمر شریف خود در پاسخ به زندانبان خویش که خواست ایشان را کفن نماید، فرمود: ما اهل بیتی هستیم که کابین (مهریه) زنان و خرج سفر حج و کفن‌های مردگان ما از پاکترین پولهای ما انجام میشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: پروژه انقلاب اسلامی با عبور از «ظن الجاهلیه»، «حکم الجاهلیه»، «تبرج الجاهلیه» و «حمیه الجاهلیه» به دنبال تأسیس یک تمدن نوینی بر اساس منطق قرآن و ادبیات نهج‌البلاغه استوار است. چهل وپنج سال است که جاهلیت مدرن در آن سوی خندق اجتماع کرده‌اند و منتظر فرصتی برای عبور از گودال هستند، اما فهمیده‌اندکه در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، بابایی، نواب، زین الدین و خیابان آزادی پر ترافیک است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: پروژه انقلاب اسلامی با عبور از «ظن الجاهلیه»، «حکم الجاهلیه»، «تبرج الجاهلیه» و «حمیه الجاهلیه» به دنبال تأسیس یک تمدن نوینی بر اساس منطق قرآن و ادبیات نهج‌البلاغه استوار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جسد امام کاظم را روی پل بغداد بر زمین نهادند و یحیی بن خالد دستور داد تا فریاد زنند: این موسی بن جعفر است که رافضه معتقدند او نمرده است. پس از آن مردم آمده و او را در حالی که از دنیا رفته بود نگاه کردند. آنگاه جنازه را در «باب التین» بغداد در مقبره قریشی‌ها دفن کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در عمل جراحی یک توده ده کیلویی از شکم خانم 47 ساله در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک خارج شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز، دوشنبه، 16 بهمن‌ماه، 3 هزار دانش‌آموز 9 ساله تهرانی به میزبانی شهرداری منطقه 11 به دانشگاه افسری امام علی (ع) آمدند تا ورود به سن تکلیف و شروع پذیرش عبودیت را جشن بگیرند. بر اساس این گزارش، این مراسم که با حضور زهرا شمس‌احسان، عضو شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی...