یک‌شنبه 8 مهر 1403

امام مفهوم جدیدی از قدرت را به جهان معرفی کرد / بسیج دانشجویی زمینه های مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امام مفهوم جدیدی از قدرت را به جهان معرفی کرد / بسیج دانشجویی زمینه های مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کند + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ویژه برنامه انتخاباتی و نشست مسئولین و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که امروز در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در چند سده قبل با شکل‌گیری رنسانس در غرب شاهد بودیم که غربی‌ها با سوءاستفاده از دانش و قدرت کارشناسی، دنیا را تخت سلطه خود درآورده، منابع و...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ویژه برنامه انتخاباتی و نشست مسئولین و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که امروز در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد با بیان اینکه امام راحل مفهوم جدیدی از قدرت را به جهان معرفی کرد گفت: آمریکایی‌ها کتاب قدرت نرم و قدرت هوشمند را بر اساس نظریات امام راحل نوشتند.

سلیمانی گفت: امام (ره) می‌دانست ملت ایران این ظرفیت را دارد که با تکیه بر قدرت نرم به تمام اهداف خود دست پیدا کند. در ابتدا هیچکس باور نمی‌کرد قدرت نرم بتواند در برابر قدرت سخت ایستادگی کند. بودجه نظامی آمریکا بیش از 800 میلیارد دلار است، یعنی به اندازه کل بودجه نظامی دیگر کشورها.

وی ادامه داد: آمریکایی بیش از 50 درصد قدرت سخت دنیا و 25 درصد اقتصاد دنیا را در اختیار دارند. آمریکایی 128 میلیارد دلار به سه کشور اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان به غیر از بودجه نظامی خود کمک کردند.