جمعه 14 اردیبهشت 1403

امدادرسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امدادرسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران شهر تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران شهر تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان کنارک و مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

مرادی روزبهانی افزود: همچنین تجهیزات امدادی لازم در مجموع، 2 دستگاه پیکاپ، یک دستگاه وانت عملیاتی، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتورسیکلت، 2 دستگاه موتور برق و چندین دستگاه پمپ کف کش و لجنکش به منطقه سیل‌زده ارسال شد.

وی گفت: یک تیم دیگر نیز از طریق زمینی با یک دستگاه خودرو عملیاتی دو دستگاه موتور برق، اقلام زیستی فردی و تجهیزات انفرادی به محل اعزام شدند.

مرادی روزبهانی افزود: تیم اعزامی ضمن تشکیل جلسه هماهنگی با فرماندار و شهردار محترم کنارک، به منظور ارزیابی شرایط و مشکلات موجود از سطح شهر بازدید کردند.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر عملیات تخلیه آب از منازل، بیمارستان و معابر و خروج آب‌های سطحی و زباله‌ها به بیرون از سطح شهر توسط تیم اعزامی همراه با نیرو‌های محلی در حال انجام است.