جمعه 28 اردیبهشت 1403

امروز مردم با حقیقت دموکراسی غربی آشنا شدند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امروز مردم با حقیقت دموکراسی غربی آشنا شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رجبی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه امیرکبیر در تجمع دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویان امریکا گفت: این جنبش داستانی شده برای غربی ها؛ آن‌ها که تاکنون با انواع لطائف الحیل رسانه‌ای نظرات مخالف را سرکوب می‌کردند و در عین حال سعی داشتند دیکتاتوری آن‌ها بازگو نشود، اما امروز از درون دانشگاه‌های امریکایی، خوی وحشی گری و دیکتاتوری غربی فریاد...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رجبی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه امیرکبیر در تجمع دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویان امریکا گفت: این جنبش داستانی شده برای غربی ها؛ آن‌ها که تاکنون با انواع لطائف الحیل رسانه‌ای نظرات مخالف را سرکوب می‌کردند و در عین حال سعی داشتند دیکتاتوری آن‌ها بازگو نشود، اما امروز از درون دانشگاه‌های امریکایی، خوی وحشی گری و دیکتاتوری غربی فریاد زده می‌شود و سبب می‌شود دولتمردان آمریکایی در کل دنیا بی آبرو شوند.

وی افزود: در اتفاقات بعضا اعتراضی سال‌های قبل ایران و اتفاقاتی که بسیاری از آن‌ها به تحریک آمریکایی‌ها و رسانه‌های ان‌ها صورت می‌گرفت، یک نظامی یک گام در داخل دانشگاه‌های ایران نگذاشت، اما امروز مشاهده می‌شود که نه تنها پلیس آمریکا دانشجویان و اساتید را به بدترین وضع ممکن مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و دستگیر می‌کنند، بلکه گارد ملی آمریکا وارد شده و ارتش را نیز وارد دانشگاه‌ها کردند برای یک عده از دانشجویانی که صرفا جرمشان این است که نشسته اند و می‌گویند چرا نسل کشی در غزه باید رخ دهد؟!

رجبی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حتی ایستاده فریاد نمی‌زنند، اظهار کرد: حرکت این دانشجویان کاملا مسالمت آمیز است. آن‌ها نشسته اند و چادر زده اند و حرف آن‌ها این است که در غزه نسل کشی نشود! برخورد با آن‌ها این که به بدترین وضع ممکن کتک بخورند، دستگیر شوند، زندانی شوند! چرا؟! چون برخلاف خواسته هژمونی صهیونیستی و غربی‌ها حرف و مطالبه‌ای دارند!

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این اتفاقات دموکراسی و آزادی خواهی دروغین غربی، توجه دروغین به زن و توجه دروغین به آزادی در غرب را بیان می‌کند، یادآور شد: البته این‌ها سابقه دارند و کسانی که اهل مطالعه تاریخ 200 سال اخیر غرب هستند می‌دانند که آن‌ها قدرت و ظاهر زیبایی که برای خود ساخته اند را بر مبنای کشتار مردم دنیا و غارت مردم دنیا بنا نهاده‌اند. حتی پیش از آن وقتی آمریکا را کشف کردند، بومیان آمریکا را به نحوه بسیار فجیعی کشتار و برخی از اقوام آن‌ها را نابود کردند.

وی اضافه کرد: در الجزایر یک روز وجود دارد به اسم «روز ساتور»! چون فرانسوی‌ها در این روز 15 هزار الجزایری را کشتند و جمجمه‌های آن‌ها را به فرانسه فرستادند و امروز جمجمه‌های آن‌ها در فرانسه در موزه‌ای موجود است! آن‌ها هراسی ندارند که در جا‌هایی نشان دهنده که یک عده حیوان درنده خو هستند و البته هیچ حیوان درنده خویی هم به آن‌ها نمی‌رسد! وی ادامه داد: بلژیک‌ها مردم بینوای کنگو را مجبور می‌کردند که برای آن‌ها از مزارع کائوچو بیاورند و اگر عده‌ای کم کاری می‌کردند، دست بچه، پدر و یا مادر آن خانواده را قطع می‌کردند به عنوان تنبیه! من شما را به خواندن تاریخ دعوت می‌کنم.

رجبی خاطرنشان کرد: این‌ها که بیش از 100 هزار نفر را در هیروشیما و 80 هزار نفر را در ناکازاکی با یک بمب اتمی از بین بردند و تنها کشوری هستند که تاکنون از بمب اتم استفاده کرده اند و به کار خود نیز می‌بالند! این‌ها که در عراق یک میلیون عراقی را کشتند و در قحطی‌های ساختگی که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در ایران، هند و چین ایجاد کردند، ده‌ها میلیون انسان را کشتند! این قحطی‌ها برای آن بود که اقتصاد کشور‌های مهم که اقتصاد بزرگ آن روز‌ها بود را نابود کنند و خودشان بر دنیا آقایی کنند!

رجبی ادامه داد: حال اگر کسی به آن‌ها اعتراض کند و تحصنی صورت دهد این گونه با آن‌ها برخورد می‌کنند!

ولی امروز، روز بیداری دنیا است و روزی است که دنیا می‌فهمد که فرعونی در این عالم حاکم است که باید از تخت استکبار به زیر کشیده شود و امروز ما در این نقطه قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: آن‌ها تصمیم گرفته اند که هر جایی که به شکست نزدیک می‌شوند، آنجا را به شدت سرکوب کنند. بعد از انقلاب اسلامی ایران سید عارف حسینی عالم بزرگ پاکستانی که اندیشه‌های بزرگ انقلابی داشت و مردم پاکستان عاشق او بودند را ترور کردند و مردم خشمگین بر علیه رئیس جمهور وقت ضیا الحق قیام کردند، چون مردم وی را عامل ترور می‌دانستند، ولی آن‌ها ضیاء الحق را هم در یک سانحه ساختگی کشتند تا مردم را آرام کنند.

وی گفت: آمریکایی‌ها برای خواباندن این جریان، هواپیمای ضیا الحق را سرنگون کردند در حالی که در آن هواپیما سفیر آمریکا نیز بوده است. آن‌ها در مسیر اهداف پست خود هیچ ابایی از کشتار ندارند.

رجبی با اشاره به جریانات لبنان گفت: برای آنکه لبنان همراه ایران نشود، امام موسی صدر را ربودند و برای عراق در زمان انقلاب همراه ایران نشود، صدام را هدایت کردند که سید محمدباقر صدر را به شهادت برساند. این‌ها اگر در جایی ببینند که یک مقدار فضا در مخالف آن‌ها می‌چرخد نابود می‌کنند. حتی اگر روزی ببیند که در اینترنت جریان مخالف آمریکا می‌چربد، کل دم و دستگاه اینترنت جهانی را از برق می‌کشند!

وی گفت: در میان همه شبکه‌های اجتماعی تیک تاک به عنوان یک پلتفرم غیر آمریکایی رشد کرده است و آن‌ها ضرب العجل تعیین کردند که یا باید مالکان تیک تاک آن را به آمریکایی‌ها می‌فروشند و یا کل فعالیت آن‌ها در آمریکا ممنوع می‌شود. این دموکراسی غربی است و ما البته ناراحتیم که این ظلم‌ها رخ می‌دهد. اما این‌ها سبب هوشیاری عالم شده است. وی این حرکت دانشجویان را ناشی از بیداری مردم دانست و گفت: همه متوجه شدند که حقیقت غرب و اندیشه و تمدن غرب چیست و این بزرگترین دستاوردی است که در پی آن پیروزی‌هایی از سوی جبهه مقاومت جهانی مقاومت رقم خواهد خورد.