جمعه 31 فروردین 1403

امسال پنج هزار میلیارد ریال به مدیریت بحران کشور اختصاص یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امسال پنج هزار میلیارد ریال به مدیریت بحران کشور اختصاص یافت

شهرکرد - ایرنا - معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره ماموریت‌های این ستاد گفت: در سال‌جاری پنج هزار میلیارد ریال از محل ماده 10 و 12 به مدیریت بحران کشور اختصاص یافت.

اسماعیل نجار روز دوشنبه در دیدار از پایگاه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران تاکید کرد: البته بنا به ضرورت درخواست 10 هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر از سازمان برنامه و بودجه کشور شده که امید است با اختصاص آن موافقت شود. وی افزود: با اشاره به اینکه وقوع بلایای طبیعی در کشور رخ می‌دهد و جایگاه ایران، باید به امکانات و تجهیزات مدیریت بحران در تمامی استان‌ها توجه ویژه‌ای داشت. نجار تصریح کرد: در این راستا تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز پایگاه‌های امداد هوایی اولویت دارد و تکمیل پایگاه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری با توجه به موقعیت کوهستانی این استان جزو اولویت‌های مدیریت بحران است. نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: چهارمحال و بختیاری در امدادرسانی به استان‌های همجوار به‌ویژه در هنگام بحران نقش محوری دارد. احمد راستینه هفشجانی اظهار داشت: به‌همین منظور سازمان مدیریت بحران کشور باید در تخصیص ردیف‌های اعتباری ملی و اختصاص امکانات و تجهیزات لازم به چهارمحال و بختیاری توجه کند. به گزارش ایرنا، معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور به‌مدت 2روز به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

دیدار از طرح‌های در دست اجرای ستاد مدیریت بحران استان، بررسی میزان خشکسالی در چهارمحال و بختیاری و نشست ستاد مدیریت بحران از جمله برنامه‌های او به این استان است.

*س_برچسب‌ها_س*