جمعه 10 فروردین 1403

امکان اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌های دانشگاه تهران فراهم شد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
امکان اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌های دانشگاه تهران فراهم شد

امکان ثبت نام دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی برای نیم سال دوم تحصیلی در خوابگاههای دانشگاه تهران فراهم شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس دستور العمل جدید دانشگاه تهران، دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل سنواتی دوره کارشناسی ارشد ورودی سال98، همچنین دانشجویان دکتری ورودی سال های 95 و 99 نیز از دوشنبه این هفته می توانستند برای اسکان درخوابگاه های پایتخت اقدام کنند.

طبق این دستورالعمل دانشجویان کارشناسی ورودی 96 با سقف حداقل 8 واحد نیز از روز گذشته سه شنبه 23 فروردین برای ثبت نام در خوابگاه ها اقدام کنند.

دانشجویان دختر متقاضی خوابگاه (استان های تهران و البرز) که محل سکونتشان تا شهر تهران دور است (شهرهای نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد، دماوند، فیروزکوه) شنبه 27 فروردین برای ثبت نام در خوابگاه های دانشگاه تهران اقدام کنند.

ثبت نام دانشجویان روزانه غیر بومی شاغل به تحصیل سنواتی، می توانندبا مراجعه به سامانه خوابگاهی به نشانی:http://ems.ut.ac.ir درخواست خود برای اسکان در خوابگاه ها را ثبت کنند.

دانشجویانی که دوره واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (حداقل دو دُز)، به استناد شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، امکان ثبت‌نام در خوابگاه‌ها را نخواهند داشت.

ثبت‌نام خوابگاه صرفا برای دانشجویانی که حضور دائم و منظم خواهند داشت، مجاز است و دانشجویانی که اقدام به تمدید و یا ثبت‌نام اتاق می‌کنند، ولی به هر دلیلی از خوابگاه استفاده نکرده و یا به ندرت استفاده می‌کنند، امکان اسکان خوابگاه در ترم‌های بعد را نخواهند داشت.

دانشجویان متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (یک شب در هفته)، می‌توانند به صورت رایگان با مراجعه به پذیرش، از شرایط میهمان شدن یا اسکان در مهمان سرا استفاده کنند.

انتهای پیام