پنج‌شنبه 5 مهر 1403

امکان رای‌گیری اینترنتی در انتخابات فدراسیون شطرنج وجود ندارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امکان رای‌گیری اینترنتی در انتخابات فدراسیون شطرنج وجود ندارد

تهران - ایرنا - در جریان مجمع سالانه فدراسیون شطرنج اعلام شد که احتمال رای‌گیری اینترنتی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون وجود ندارد.

به گزارش ایرنا؛ مجمع سالانه فدراسیون شطرنج امروز (سه‌شنبه) به ریاست «مهدی علی‌نژاد» معاون وزارت ورزش و با حضور «کیکاوس سعیدی» نماینده کمیته ملی المپیک و «فرهاد نیکوخصال» سرپرست فدراسیون برگزار شد.

همچنین «سارا سادات خادم‌الشریعه» و «احسان قائم مقامی» به‌عنوان نماینده ورزشکاران حضور داشتند. «مهرداد پهلوان‌زاده» رییس پیشین فدراسیون به‌عنوان نماینده داوران در مجمع حضور داشت.

این مجمع به صورت وبینار برگزار شد و هیات‌های استانی نیز نقطه نظرات خود به صورت آنلاین اعلام کردند.

یکی از دغدعه‌های مهم اعضای مجمع بحث تعلیق فدراسیون شطرنج بود که در چند روز گذشته مطرح شده است.

در جریان مجمع، قائم مقامی بر حمایت وزارت ورزش از تیم ملی و ضرورت تقویت شطرنج تاکید کرد و خادم الشریعه از ضرورت برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون و برپایی لیگ صحبت کرد.

علی‌نژاد معاون وزیر ورزش در پاسخ به خادم‌الشریعه، گفت: شرایط برگزاری انتخابات وجود ندارد و مجوزی هم از ستاد مقابله با کرونا در ورزش نداریم.

معاون وزارت ورزش تاکید کرد که انتخابات باید به‌صورت حضوری باشد و هیچ اشاره‌ای به رای اینترنتی نشده است.

«امیررضا پوررمضانعلی» نماینده مربیان از دیگر افرادی بود که به طرح دیدگاه خود پرداخت. او با انتقاد از حضور نام‌های تکراری در کلاس‌های آموزشی گفت: مگر به غیر این چند نفر، افراد دیگری نیستند که کلاس‌های آموزشی را اشغال کرده‌اند. امیدوارم در تربیت مدرسین شطرنج انحصار پایتخت نشین‌ها شکسته شود.

این جلسه برای دقایق طولانی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

*س_برچسب‌ها_س*