یک‌شنبه 27 خرداد 1403

انتخابات سوارکاری | پایان مجمع عجیب؛ ابقای خلیلی بدون رقیب و بدون نماینده وزارت ورزش!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
انتخابات سوارکاری | پایان مجمع عجیب؛ ابقای خلیلی بدون رقیب و بدون نماینده وزارت ورزش!

با برگزاری انتخابات سوارکاری بدون نماینده وزارت ورزش، خلیلی با اکثریت آرا رئیس فدراسیون شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری از ساعت 10 صبح امروز در سالن جلسات کمیته ملی المپیک آغاز شد.

در حالیکه روز گذشته وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که این انتخابات تا 31 خرداد به تعویق افتاده و امرزوز نیز نصرالله پریچهره سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی تاکید کرده بود که به دلیل شکایت کاندیداها و برگزاری عادلانه انتخابات این مجمع انتخاباتی تا 31 خرداد ماه به تعویق افتاده، اما فدراسیون سوارکاری اقدام به برگزاری انتخابات کرد و اعضای مجمع در آن شرکت کردند. 48 نفر از 56 نفر اعضا در مجمع حضور دارند.

در حالیکه هیچ نماینده ای از وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات حضور نداشت، طاهره طاهریان نایب رئیس زنان کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته در این انتخابات حضور یافت.

با توجه به غیبت نماینده وزارت ورزش، در ابتدای جلسه برای انتخاب رئیس مجمع از اعضا رای گیری شد و طاهریان با رأی اعضای شرکت کننده نیز به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد ولی وی ریاست مجمع را قبول نکرد و ناصر رزاقیان، نماینده نیروهای مسلح ریاست مجمع را برعهده گرفت.

در این انتخابات 3 نفر به نام های مسعود خلیلی، محمد کاظمیان و محمد اسد مسجدی تایید صلاحیت شده بودند که فقط مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در مجمع حضور یافت و دو کاندیدای دیگر غایب بودند.

محمد کاظمیان دیگر نامزد انتخابات نیز که خواستار تعویق شده بود، پس از مواجه شدن با مجمع به سرعت راهی وزارت ورزش شد. همچنین محمداسد مسجدی دیگر نامزد فدراسیون شرکت نکرد.

بدین ترتیب انتخابات با حضور تنها یک کاندیدا یعنی مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و در پایان انتخابات و پس از رای گیری از 47 رای ماخوذه، خلیلی 45 رای کسب کرد تا برای 4 سال دیگر در سمت رئیس فدراسیون سوارکاری ابقا شود.

2 رای هم باطله هم در صندوق انداخته شد.

انتهای پیام /