یک‌شنبه 8 مهر 1403

انتخابات پر حاشیه فدراسیون سوارکاری / خلیلی ابقا شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انتخابات پر حاشیه فدراسیون سوارکاری / خلیلی ابقا شد

مسعود خلیلی با کسب 45 رای به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری امروز با حضور 3 کاندیدا (مسعود خلیلی، محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک در این مجمع حضور داشت، اما نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان در این مجمع حضور نداشت و در پایان مسعود خلیلی رئیس فعلی فدراسیون سوارکاری با کسب 45 رای برای 4 سال دیگر ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

این مجمع با حواشی روبه رو بود و دیروز در خبرها آمده بود که انتخابات این فدراسیون به دلیل اعتراض محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان 2 کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری نسبت به اطلاع‌رسانی نکردن به موقع مبنی بر تایید صلاحیتشان و دریافت دعوتنامه حضور در مجمع به وزارت ورزش و جوانان، اعتراض کرده و خواستار لغو مجمع شده بودند. این انتخابات در حالی برگزار شد که محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان به دلیل اعتراض به نحوه تایید صلاحیت شده‌ها از حضور در انتخابات انصراف دادند.

همچنین مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که 2 ماه پیش مجلس طرح تحقیق و تفحص از این فدراسیون را مصوب کرد، اما تا به امروز گزارشی در این زمینه ارائه نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها
انتخابات پر حاشیه فدراسیون سوارکاری / خلیلی ابقا شد 2