یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس سازوکار و شروطی را برای معافیت از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه برای نقل و انتقال املاک با کاربری غیرمسکونی تعیین کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات و رسانه‌های روسی اعلام کردند که ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه محل اقامت مزدوران انگلیسی‌زبان ارتش اوکراین را با حمله موشکی بمباران کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد رودکی، شهرداری لرستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای ارکستر سمفونیک تهران امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، همراهی دستگاه ها با این نهاد نظارتی را افزایش داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شایعاتی را که در رابطه با برکناری محمد خزاعی از ریاست سازمان سینمایی مطرح شده بود، رد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی امروز و فردا (9 و 10 اردیبهشت) وقوع رگبار باران در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش حوادث ناشی از کار در کشور خبر داد و گفت: در سال 1400 تعداد 712 فوتی در اثر حوادث ناشی از کار داشتیم که این رقم در سال 1402 به 680 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای طرح راننده محوری نکاتی را مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

پهپاد انتحاری جدید سپاه ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد که کاربرد قابل توجهی در رزم زمینی و بخصوص عملیات‌های ضدکمین دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرگ‌بارترین بزرگراه‌های پایتخت در تصادفات رانندگی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد. بزرگراه مرگبار تهران را بشناسید معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد و ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری در دستورکار قرار گرفت.