شنبه 1 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اتفاق صبح امروز در اصفهان گفت: بحث ریز پرنده‌ها همیشه در آسمان ما وجود داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژو پارس برخلاف وعده سازمان ملی استاندارد از خط تولید ایرانخودرو کنار نرفت و احتمالا بدون استاندارد‌های 85 گانه در سال جدید به متقاضیان سامانه تحویل داده می‌شود. این وسط حدود 150 میلیون به خریدارانی که از زمستان پارسال چشم‌انتظار این محصول بودند، ضرر وارد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت جدید پژو پارس در کارخانه حدود 150 میلیون بیشتر از پارسال است. محصولی که به‌خاطر سخت‌گیری‌ها و دستورالعمل‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد سازمان تامین اجتماعی زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان سازمان تامین اجتماعیواریز خواهد شد. میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی...

وب‌گاه الف

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» در بخش ملی و بین‌الملل را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشدید تنش‌ها و یا گسترش درگیری‌ها در منطقه نیست. با این حال ما نسبت به تحریکات نظامی رژیم اسرائیل هشدار می‌دهیم و به هر گونه تهدید یا تجاوزی به شدت و مطابق با قوانین بین‌المللی پاسخ می‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

خبرگزاری دانشجو

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد عشقی، مدیرعامل هلال احمر یزد اظهار کرد: صبح امروز جمعه 31 فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن 15 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان که به آن مادر F-14 می‌گویند امروز به راس اخبار جهان آمد پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان که به آن مادر F-14 می‌گویند و به گفته فرمانده نیروی هوایی ارتش پایگاه هشتم شکاری، قلب نیروی هوایی است امروز به راس اخبار جهان آمد. بامداد روز جمعه گزارش‌هایی از شنیدن صدای انفجار مهیب در نزدیکی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان مخابره شد

وب‌گاه خبر آنلاین

دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گفتند: مسئولین ورزش به وعده های خود عمل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور فرمانده کل ارتش در مراسم ختم همسر محسن مهرعلیزاده مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، فردین رحمان‌نژاد، معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت اظهار کرد: این مرکز با هدف انتقال پرنده فروشان بازار شرق احداث شده است. وی افزود: مرکز خرید و فروش پرندگان شرق، به دلیل موقعیت جغرافیایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزرای دانشجو، «ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پاسخ به گزارش‌ها مبنی بر اینکه اسلام‌آباد دو پایگاه هوایی در بلوچستان و در نزدیکی مرز‌های افغانستان و ایران را در اختیار آمریکا قرار داده، خودداری کرد. پاتل در نشست خبری هفتگی خود در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه آیا گزارش‌ها دراین‌باره را تأیید یا رد می‌کند، با خودداری از پاسخ گفت: «اجازه دهید...