پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد طی 5 روز آینده خبر داد و برای 10 استان هشدار آب‌گرفتگی معابر و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف در برخی استان‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان

یک نماینده مجلس با بیان اینکه مهمترین مؤلفه در پرونده بابک زنجانی برگشت اموال عمومی و ملی به خزانه بود گفت: تدبیر قوه قضاییه در این موضوع قابل تقدیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطراتش نوشت: جلسه سران کشورهای عرب در امان، امروز تمام شد. در قطعنامه پایانی، در مورد فلسطین مواضع خوبی آمده؛ گرچه در مورد جزایر سه‌گانه، به ناحق از امارات حمایت کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد اصغری، کارشناس هواشناسی، آخرین شرایط آب و هوای کشور را در تلویزیون شرح داد. محمد اصغری، کارشناس هواشناسی، آخرین شرایط آب و هوای کشور را در تلویزیون شرح داد: روزهای جمعه و شنبه در شرق کشور وزش باد شدیدی خواهیم داشت. در یکی، دو روز آینده شاهد کاهش دما خواهیم بوددر خلیج فارس ارتفاع موج به 2 متر و 10 سانتی متر می‌رسد

خبرگزاری تسنیم

دادستانی هلند اعلام کرد هیچ پیشرفتی در روند استرداد بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال این کشور توسط دولت امارات به وجود نیامده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگو سازمان آتش نشانی تهران ضمن اشاره به اینکه درصد بسیاری از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است، به بیان توضیح‌هایی درباره درباره اصلی‌ترین دلایل آتش سوزی‌ها پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

در حادثه انفجار مین که بعد از ظهر روز گذشته رخ داد یکی از عشایر منطقه‌ی خان لیلی از توابع بخش مرکزی این شهرستان در حین چرای احشام با مین به جا مانده از جنگ تحمیلی برخورد کرد و بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز 80 درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان و احاطه شدن توسط افرادی با عادات سالم سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند. دان بوتنر، ابداع‌کننده اصطلاح «مناطق...

وب‌گاه مشرق نیوز

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

خبرگزاری تسنیم

قرار بود نخستین دوره جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان تا پایان سال 1402 برگزار شود‌، اما نه خبری از برگزاری شد و نه خبری از اعلام فراخوان.

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپاد «کمان 19» برای نخستین بار با پرواز در رزمایش پهپادی 1402 به چرخه عملیاتی ارتش وارد و عملیات اخلال هواپایه و اقدامات جنگ الکترونیک در حوزه پهپادی را با موفقیت اجرا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال سپاهان در سال 1402 با مسایل عجیبی دست و پنجه نرم کرد و نابسامانی مدیریتی لطمه زیادی به این تیم زد.