شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از بازگرداندن پسر بچه 3 ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه اهواز به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم اظهار کرد: مسئولین بودجه آموزش و پرورش را کم نگذارید و آموزش و پرورش را در گیر و دار معوقات و رتبه بندی قرار ندهید؛ سند تحول باید اجرایی شود و خروجی آموزش و پرورش ما باید تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی: در بحث حجاب، مردم نباید تماشاچی باشند، همه‌ی کارها با نیروی انتظامی نیست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود. حجت الاسلام سید...

وب‌گاه الف

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با اشاره به رویه‌های سیاسی برای شناسایی سازمان‌های تروریستی تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی ممکن نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با بیان اینکه میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است، گفت: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی از ناحیه ملت و دولت نیاز داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ساخت یک بزرگراه جدید در تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از چهره‌های رادیکال در آمریکا، امروز و همزمان با تنش در خاورمیانه، استراتژی دولت‌های پیشین ایالات متحده را عامل رویارویی‌های امروز قلمداد کرده و در این‌باره مدعی‌اند که کنش های منفعلانه دولت‌های اوباما، ترامپ و بایدن نقوذ و قدرت ایران در منطقه را افزایش داده و زنگ خطر را برای آمریکا و متحدانش به صدا درآورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت. وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا پاکستان را تهدید کرده بود که اگر با ایران توافقنامه‌های تجاری و بازرگانی به امضا رساند این کشور را تحریم خواهد کرد اما دولت پاکستان بدون توجه به این تحریم تهدیدها بزرگترین توافقات اقتصادی تجاری و بازرگانی را با ایران به امضا رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه دشتستان گفت: با وجود محرومیت‌ها و مشکلات متعدد زیرساختی در مناطق غیربرخوردار واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس خیانت و ظلم در حق مردم مناطق جنوب است.