پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: «ما با تحریم گردان نیتسح یهودا مخالف هستیم. این مسئله باید از طریق مذاکره میان تل‌آویو و واشنگتن حل شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نویسندگان وابسته به انجمن قلم آمریکا (PEN) که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس بار‌ها این سازمان را برای کم اهمیت جلوه دادن جنایاتی که علیه نویسندگان و روزنامه نگاران انجام داده است، محکوم کرده بودند؛ در نهایت از حضور در این رویداد انصراف دادند تا این رویداد سالانه لغو شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیاگو سیلوا، ستاره باتجربه چلسی، با فلومیننزه به توافق رسیده و در آستانه بازگشت به برزیل قرار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقه شروع شده و همه در جای خود قرار گرفته‌اند. رقابتی با یک برنده. چه کسی جایزه نهایی را می‌برد؟

وب‌گاه ورزش سه

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از شکست سنگین چلسی برابر تیمش با مائوریسیو پوچتینو ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری تسنیم

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را می‌توان با جنایات برخی حامیان این رژیم مثل کانادا، آمریکا، فرانسه و نسل‌کشی صرب‌ها علیه مسلمانان و داعش در عراق و سوریه مقایسه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوئیس پذیرفته است که روند صلح در اوکراین بدون روسیه غیرممکن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز چهارشنبه یک افزایش قیمت جزئی داشته که می‌تواند نتیجه گزارش کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا طی هفته گذشته باشد. به نظر می‌رسد توجه سرمایه‌گذاران از تنش‌های خاورمیانه دور شده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 سنت معادل 0.02 درصد کاهش به 88 دلار و 40 سنت رسید. نفت وست...

خبرگزاری تسنیم

مهاجم پیشین آرسنال و منچستریونایتد در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در یک تیم هلندی است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی در واکنش به موج استعفاها در میان نظامیان این رژیم، تاکید کرد، مشروعیت‌زدایی از درجه‌های نظامی در ارتش در راستای بقای نتانیاهو و شرکایش در قدرت، به سطح جدیدی رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

دیوید کامرون که در بازدید از کشور‌های آسیای میانه در تاشکند حضور دارد، در مراسم پختن پلو ازبکی شرکت کرد. او که از عطر و طعم این غذا لذت برده بود، به آشپز‌ها گفت: من را استخدام کنید. وزیر خارجه انگلیس برای اولین بار از تمامی کشور‌های آسیای میانه بازدید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد پیام‌هایی که به تل آویو می‌رسد حاکی از افزایش احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی است. این شبکه همچنین گفت که مقامات صهیونیستی نگران این موضوع هستند و در نشستی در دفتر نتانیاهو به بررسی آن پرداخته‌اند. در این نشست همچنین مطرح شده است که احتما صدور قرار بازداشت علیه فرماندهان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه اوکراین در اوایل ماه مارس گفته بود که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با نامزدی زالوژنی به عنوان سفیر اوکراین در انگلیس موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار ارشد رئیس‌جمهور اوکراین گفت انگلیس رسما «والری زالوژنی» فرمانده سابق نیروهای مسلح اوکراین را به عنوان سفیر در کشورش پذیرفت و به زودی قرار است مشغول به کار شود.