پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه عصر ایران

محققان گروه فیزیک در دانشگاه ساسکس انگلیس دریافتند که استفاده از لایه‌های گرافن با رسانایی بالا می‌تواند تولید انرژی را در ادوات ترموالکتریک بهبود دهد که یک رویکرد امیدوار کننده برای تبدیل گرما به انرژی الکتریکی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

سفرای سه کشور اروپایی اظهار داشتند که مراتب را در اسرع وقت به پایتخت های خود منعکس خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امورخارجه کشورمان گفت: نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و جمعیتی را مورد هدف قرار ندادن، حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز عملیات رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران قرار داشت دقت لازم برای برخورد و پاسخ به رژیم صهیونیستی مورد توجه قرار گرفت. زیر امورخارجه کشورمان گفت: نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و جمعیتی را مورد هدف قرار ندادن، حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سینما صبا، حمید بهمنی کارگردان، درباره عملیات شب گذشته ایران در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: زمانی که خبر را شنیدم آنقدر دلم آرام شد و روح و روانم راحت شد که یاد تعبیر و تفسیر آیه 17 سوره الانفال قرآن افتادم که می‌گوید: «فَلَم تَقتُلوهُم وَلکِنَ اللَهَ قَتَلَهُم وَما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَلکِنَ اللَهَ رَمی وَلِیُبلِیَ المُؤمِنینَ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: سازمان‌های بین‌اللملی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما به دلیل قصور و اهمال آنها از یک سو و مطالبه عمومی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر، ما اقدام به این عملیات تنبیهی کردیم. فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: سازمان‌های بین‌اللملی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما...

خبرگزاری تسنیم

رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوستر سایت دفتر رهبر انقلاب در پی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق با رمز یارسول‌الله (ص) منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، پوستر سایت دفتر رهبر انقلاب در پی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق با رمز یارسول‌الله (ص) منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پی عملیات مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی در پیامی تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که هر گونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات ارائه شده، امروز در شروع معاملات، قیمت دلار با جهشی سه هزار تومانی به نزدیکی کریدور هفتم رسید. این افزایش قیمت دلار، متأثر از تنش‌های سیاسی و پاسخ ایران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بوده است. این تحولات سیاسی منجر به افزایش قیمت ارز در بازار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که در مقطع فعلی ایران قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد اما در برابر هرگونه تجاوز جدید، تردید به خود راه نخواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با اشاره به پاسخ تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، خوشتنداری طرف‌های درگیر را خواستار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عادل عبدالمهدی نوشت: دیروز طوفان الاقصی بود و امروز طوفان الوعد الصادق و به یاری خداوند طوفان بزرگ‌تر به‌زودی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر پیشین عراق به حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. نخست‌وزیر پیشین عراق به حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر پیشین عراق در واکنش به حمله شب گذشته ایران به رژیم صهیونیستی در صفحه کابری خود در شبکه ایکس نوشت: دیروز طوفان الاقصی بود و امروز طوفان الوعد الصادق و به یاری خداوند طوفان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به سلسله اقدامات اسرائیل علیه اتباع و منافع کشورمان که آخرین مورد آن حمله بزدلانه به سفارت کشورمان در دمشق بود، سایمون شرکلیف، نیکلا رش و هانس اودو موتسل سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران بامداد امروز به صورت جداگانه از سوی مدیر کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان که آخرین مورد آن حمله بزدلانه به سفارت کشورمان در دمشق بود، سایمون شرکلیف، نیکلا رش و هانس اودو موتسل سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران بامداد امروز به صورت جداگانه از سوی مدیر کل غرب اروپا...