جمعه 28 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه انگلیسی گزارش داد با توجه به سرنوشت پدافند هوایی اوکراین، می‌توان گفت اسرائیل هم در درازمدت توان حفظ توان کنونی پدافند هوایی خود را نداشته و بالاخره در برابر انبوه موشک‌های بازیگران منطقه کم می‌آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

انگلیس بعد از حمله ایران به اسرائیل خواستار تحریم ایران شد. انگلیس بعد از حمله ایران به اسرائیل خواستار تحریم ایران شد. به گزارش عرشه آنلاین، دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس که برای دلگرمی و تقویت روحیه سران رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تنبیهی ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم علیه تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیراسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین آرسنال معتقد است که در بازی امشب باواریایی‌ها و توپچی‌های لندن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در چند دهه اخیر کشورهای غربی بیشترین جذب دانشجویان بین الملل را عهده‌دار بودند و ایران امروز جزء 15 کشور برتر جهانی در این راستا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب تیم‌های منچستر سیتی - رئال مادرید و بایرن مونیخ - آرسنال به مصاف هم می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تبریک عملیات بازدارنده و تنبیهی اسرائیل توسط سپاه تاکید کرد که منطقه و جهان در پی طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق در آستانه تحولات گسترده و دامنه‌داری خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران باید برای این تحول خود را آماده سازد.

وب‌گاه ورزش سه

مارکا امروز ترکیب احتمالی تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر پیشین اسرائیل کابینه فعلی این رژیم به رهبری بنیامین نتانیاهو را به پاسخ نظامی ندادن به اقدام تنبیهی ایران ترغیب کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان رئال مادرید در جریان تمرین شب گذشته حاضر نشدند پا روی لوگوی منچستر سیتی بگذارند.

وب‌گاه ورزش سه

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید هری کین تنها برای قهرمانی به بایرن مونیخ نرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاردین فاش کرد که اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه روند ساخت شهرک‌های صهیونیستی را در شرق بیت المقدس شتاب بخشیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کامرون به خبرنگاران گفت: واضح است که اسراییل علیرغم درخواست انگلیس برای خویشتنداری، تصمیم گرفته است در پاسخ به حمله ایران اقدام کند." وزیر خارجه انگلیس که به اسراییل سفر کرده، امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با "اسحاق هرتزوگ" رییس جمهوری اسراییل، از تصمیم رژیم تل آویو برای پاسخ به حمله تلافی جویانه اخیر ایران به اسراییل خبر داد. دیوید کامرون که به همراه همتای آلمانی خود امروز با اسحاق...