جمعه 28 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه ورزش سه

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید هری کین تنها برای قهرمانی به بایرن مونیخ نرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاردین فاش کرد که اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه روند ساخت شهرک‌های صهیونیستی را در شرق بیت المقدس شتاب بخشیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کامرون به خبرنگاران گفت: واضح است که اسراییل علیرغم درخواست انگلیس برای خویشتنداری، تصمیم گرفته است در پاسخ به حمله ایران اقدام کند." وزیر خارجه انگلیس که به اسراییل سفر کرده، امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با "اسحاق هرتزوگ" رییس جمهوری اسراییل، از تصمیم رژیم تل آویو برای پاسخ به حمله تلافی جویانه اخیر ایران به اسراییل خبر داد. دیوید کامرون که به همراه همتای آلمانی خود امروز با اسحاق...

خبرگزاری تسنیم

به‌گفته کارشناسان، اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توسط آمریکا و متحدینش بیشتر از آنکه جنبه عملیاتی داشته باشد جنبی روانی دارد و از سال 2019 به بعد ایجاد محدودیت بیشتر برای فروش نفت ایران عملاً نشدنی است.

وب‌گاه عصر ایران

کامرون به خبرنگاران گفت:" واضح است که اسراییل تصمیم گرفته است در پاسخ به حمله ایران علیرغم درخواست انگلیس برای خویشتنداری، اقدام کند."

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای اخیر سیگنال اخبار سیاسی توانایی تاثیر بر روند قیمت‌ها در بازار ارز را نداشت و ارزپاشی سیاست‌گذار و فشار تقاضا این اسکناس را در منطقه قیمتی فعلی میخکوب کرده است. قیمت دلار امروز بدون نوسان و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. معامله‌گران می‌گویند تحرکات محدود دلار طی دو روز گذشته، متاثر از آرامش نسبی در اخبار سیاسی است. قیمت دلار امروز را با تحرکات محدود 50 تومانی آغاز کرد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس رژیم صهیونیستی در دیدار با وزرای امور خارجه آلمان و انگلیس در اراضی اشغالی درخواستی ضدایرانی را با آن‌ها مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه یادآور شد، تشدید بحران کنونی در خاورمیانه که تاکنون بدین شکل سابقه نداشته، نتیجه ماجراجویی شکست خورده آمریکا و حمایت از اقدامات غیرقانونی اسرائیل است و گفت: شورای امنیت باید تدابیری برای جلوگیری از از وخامت اوضاع اتخاذ کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحلیلگر مسائل خاورمیانه در توئیتی نوشت: پس از این دستاوردهای راهبردی و سرنوشت ساز یک مهسا امینی دیگه نسازید و ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در خصوص عملیات «وعده صادق» عنوان کرد: در بحث جهاد تبیین باید تلاش کرد و نقش آفرین بود. این اتفاقی بی سابقه بود که می‌تواند نقطه عطفی در تحولات منطقه و عرصه بین الملل باشد و ابعاد و زوایا و جنبه‌های راهبردی...

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: به لحاظ نظامی و قدرت بازدارندگی پس از عملیات وعده صادق وارد مرحله جدیدی شده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام پادشاه اردن و خانواده ی او بعد از حمله ایران به اسرائیل بر سر زبان ها افتاد. نام پادشاه اردن و خانواده ی او بعد از حمله ایران به اسرائیل بر سر زبان ها افتاد. به گزارش عرشه آنلاین، رانیا یاسین ملقب به ملکه رانیا همسر فلسطینی پادشاه اردن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه یورش نیروهای رژیم صهیونیستی و اقدامات متجاوزانه شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری، لندن و پاریس خشونت شهرک‌نشینان را محکوم کردند.

وب‌گاه ورزش سه

فرمت برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فصل آینده تغییر می‌کند و تیم‌های بیشتری فرصت حضور در این مسابقات را خواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار جوانی در خصوص عملیات «وعده صادق» گفت: جمهوری اسلامی با توجه به اینکه خاک کنسولگری بخشی از خاک کشور است، اقدام لازم را انجام داد و این حرکت اقدامی راهبردی بوده که باید انجام می‌شد.