پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم لیورپول با شکست مقابل کریستال پالاس از کورس قهرمانی عقب ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه گفت که محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه اسرائیل به این معنا است که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

خبرگزاری تسنیم

هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس با شکست ناباورانه لیورپول همراه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه اسرائیل به این معناست که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

وب‌گاه ورزش سه

لیورپول در دقایق اولیه دیدار حساسش مقابل کریستال پالاس دروازه‌اش را توسط ابره‌چی ازه باز شده دید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از برگزاری جلسه فوق‌العاده وزرای امور خارجه این نهاد اروپایی در پی حمله ایران به نقاطی در اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران نکاتی حقوقی پیرامون اقدام ایران در پاسخ به اسرائیل مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای، پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای وحدت اصولگرایان نسبت به پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله به کنسولگری ایران در سوریه بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای امنیت آمریکا گفت که واشنگتن یک جنگ منطقه‌ای را رد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرانسه خواستار خروج موقت اتباع خود از ایران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس امروز به همراهی کشور متبوعش با اسرائیل در مقابله با پاسخ تلافی‌جویان ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد و مدعی شد: «جت‌های نظامی انگلیس تعدادی از پهپادهایی که ایران در حمله به اسرائیل پرتاب کرده بود را هدف قرار داد.»

وب‌گاه عصر ایران

ریشی سوناک ادعا کرد: تایید می‌کنم که جنگنده‌های ما، تعدادی از پهپاد های ایران را سرنگون کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه ایران در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران گفت: نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر ایتالیا با واکنش به عمیات «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل، جزئیاتی را درباره برگزاری جلسه گروه هفت برای بررسی این حمله اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر ایتالیا با واکنش به عمیات «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل، جزئیاتی را درباره برگزاری جلسه گروه هفت برای بررسی این حمله اعلام کرد.