جمعه 28 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه ورزش سه

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، آرزو دارد در کنار زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو یک وعده شام را صرف کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معمولاً قضاوت درباره پدیده‌ها و اتفاقات از دریچه مطلوب قضاوت‌کننده صورت می‌گیرد و صرفاً به آنچه اتفاق افتاده به عنوان پدیده‌ای مستقل نگریسته نمی‌شود...

وب‌گاه عصر ایران

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، همتای صهیونیست خود درباره شرایط منطقه و ضرورت کاهش تنش‌ها به رایزنی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی مدعی وجود طرحی درباره اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران به عنوان جایگزین تشدید تنش شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر نیروی دریایی آمریکا گفت: «نیروی دریایی آمریکا باید حدود یک میلیارد دلار مهماتی را که در دریای دریای سرخ و برای دفاع از اسرائیل در 6 ماه گذشته استفاده کرده، جایگزین کند.»

وب‌گاه ورزش سه

لئاندرو تروسارد، هافبک آرسنال، تایید کرد که آن‌ها با روحیه بالا در بازی برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن مونیخ بازی خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لایحه تعطیلات پایان هفته در کشور در حالی آخرین مراحل تصویب را سپری می کند که طبق تصمیم کمیسیون اجتماعی مجلس، پنجشنبه و جمعه به عنوان روزهای تعطیل انتخاب شده است تا فرصت ارتباط موثر با بازارهای جهانی برای اقتصاد ایران از دست برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: در ماجرای پاسخ به اسرائیل، طرف مقابل، 15 هواپیمای ضد سیگنالی به پرواز درآورد؛ علاوه بر این، آواکس‌های عربستان را به پرواز درآوردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوان محاسبات آمریکا و کنگره این کشور از افزایش 2 برابری بدهی ایالات متحده در سال جاری خبر داده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد و تحلیلگر نظامی دانشگاه انگلیس اعتقاد دارد که رژیم صهیونیستی در جریان پاسخ موشکی - پهپادی اخیر ایران کمی خوش شانس بود و در حمله بعدی ضربات بیشتری متحمل خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طوفان، فعالیت‌های فرودگاه اصلی را برای مدتی مختل کرد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هواپیماها روی باند فرودگاهِ غوطه‌ور در آب، جا به جا می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی گفت: اسرائیل باید بفهمد که هر حمله ای چه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و چه از سوی موساد با پاسخ متناسب ایران مواجه خواهد شد. نتانیاهو باید درک کند که راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» در برابر تهاجمات اسرائیل به «واکنش متقابل» تغییر یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری اطلاع دادند که در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در فرودگاه بین‌المللی دبی بسیاری از پروازها لغو شده یا به تعویق افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های یمنی از حملات جدید آمریکا و انگلیس به استان ساحلی الحدیده در غرب یمن خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های یمنی از حملات جدید آمریکا و انگلیس به استان ساحلی الحدیده در غرب یمن خبر دادند.