شنبه 14 مهر 1403

اهدای جهیزیه به نوعروسان در پلدختر

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اهدای جهیزیه به نوعروسان در پلدختر

خرم آباد - ایرنا - مسوول مرکز آبشار عاطفه ها در پلدختر گفت: 10 سری جهیزیه از سوی این مرکز تهیه و در اختیار نوعروسان نیازمند این شهرستان قرار گرفت.

کوثر رشنو روز دوشنبه در مراسم اهدا جهیزیه های نوعروسان تحت پوشش آبشار عاطفه ها درپلدختر اظهار داشت: امروز این سری جهیزیه به همت خیران به مبلغ 21 میلیون تومان تقدیم نوعروسان پلدختر شد.

وی افزود: در راستای تحقق به فرمایشات مقام معظم رهبری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا، مبلغ بیش از 11 میلیون تومان کمک های غیر نقدی نیز در رزمایش مومنانه توسط آبشار عاطفه ها به خانواده های نیازمندو تحت پوشش این مرکز در پلدختر توزیع شد.

مسوول مرکز آبشارعاطفه ها در پلدختر از راه اندازی دارالایتام بیت الزهرا (س) حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان در راستای ساماندهی هر چه بهتر امورات مختص ایتام خبرداد.

وی افزود: دارالایتام بیت الزهرا (س) به همت خیران و به برکت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) و در راستای پیشبرد اهداف موثرتردر کمک به ایتام و نیازمندان مجوز آن صادر و در پلدختر شروع به فعالیت می کند.

رشنو یادآورشد: آبشار عاطفه ها بزرگترین خیریه غیر دولتی ایران اسلامی است که در ماه مبارک رمضان 1380 در راستای سیره امیر مومنان علی (ع) توسط چند نفر از نیکوکاران مشهد مقدس تاسیس شده است.

وی افزود: این خیریه مردم نهاد از همان ابتدا شروع فعالیت خود با طرح دیدگاه های نخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی، پژوهشی و علمی به مسایل اجتماعی، معیشتی و فرهنگی تلاش خود را بر این داشته تا زمینه را برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به محرومان با کمک و جلب مشارکت خیران و نیک اندیشان جامعه برای نیازمندان فراهم آورد.

مسوول مرکز آبشار عاطفه ها در پلدخترگفت: این موسسه در مجموع با 600 شعبه در سراسر کشور در راستای خدمت رسانی ورفع مشکلات و دغدغه محرومان با اقدامات بسیار متنوع و ارزنده در راستای نیازهای خانواده های ایتام، بی سرپرست و بد سرپرست فعالیت می کند.

*س_برچسب‌ها_س*