یک‌شنبه 1 مهر 1403

اهدا 2 مدال جهانی و آسیایی ورزشکاران اسلامشهر به آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اهدا 2 مدال جهانی و آسیایی ورزشکاران اسلامشهر به آستان قدس رضوی

اسلامشهر - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر اعلام کرد: همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) 2 مدال جهانی و آسیایی کسب شده توسط ورزشکاران اسلامشهری به آستان قدس رضوی اهدا شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ورزش اسلامشهر، طی مراسمی با شکوه توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر و با حضور خادمان بارگاه امام رضا (ع) 2 مدال جهانی و آسیایی به آستان قدس رضوی اهدا شد.

پیام نظر در این مراسم با بیان اینکه ورزش نیازمند توسل و تکیه بر رشادت ها و حفظ روحیه پهلوانی است، گفت: اجرای نمادین اهدای مدال، 2 مدال ورزشکاران خوب این شهرستان به آستان قدس رضوی معنویت در ورزش را هویت می بخشد.

فرید حقیقی دارنده اولین مدال تاریخ کاتای انفرادی ایران و مبینا ندایی دارنده مدال مسابقات بدمینتون غرب آسیا مدال‌هایشان به آستان قدس اهدا کردند.

همچنین در این مراسم اصغری مسئول کانون خدمت رضوی، رؤسای هیاتهای ورزشی شهرستان، مصطفی کریمی مدیر تیمهای ملی جودو، نوروزی مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی میهن، حورزاده عضو شورای شهر و پرسنل اداره ورزش و جوانان حضور داشتند.

براساس این گزارش، این مراسم با مشارکت کانون خدمت رضوی برگزار شد و در فضای معنوی با مولودی خوانی و پخش تصاویر و کلیپ از حرم رضوی، خادمان امام رضا با پرچم حرم مراسم و فضا را متبرک کردند.

برچسب‌ها