یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 77 هزار واحدی مثبت شد تا کمی از محدوده 2.2 میلیون واحدی فاصله گرفته باشد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سرمایه پس از کاهش التهابات منطقه، و برخلاف روند نزولی نرخ ارز در بازار غیر رسمی، با رشدی 77 هزار واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، سهامداران و فعالان بازار سهام در نامه‌ای سرگشاده به رئیس مجلس، خواستار اعمال برخی تغییرات در قانون بودجه سال 1403 شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت در لایحه بودجه 1403...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه اعلام کرد که طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه)، حدود 2,550 میلیارد تومان خرید حمایتی از بازار سهام توسط این صندوق انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

میرهاشم موسوی گفت: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

خبرگزاری تسنیم

حجم مبنای سه نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران، از فردا (یکشنبه) اعمال نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اجرا خواهد شد و مبلغ متفاوتی که در ماه فروردین اعمال شده است، در ماه خرداد به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 2.37 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهامداران و فعالان بازار سهام طی نامه ای سرگشاده به رییس مجلس خواهان برخی تغییرات در قانون بودجه 1403 شدند.