دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

وب‌گاه عصر ایران

به تازگی نیز رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر از احتمال واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد امسال داد. مجید عشقی اما زمان دقیق واریز و مبلغ آن را اعلام نکرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در اسفندماه، دارندگان سبد سهام عدالت 452 هزار تومانی می‌بایست 409 هزار تومان دریافت کنند. به تازگی نیز رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر از احتمال واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد امسال داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1401 که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد 1403 پرداخت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شامگاه سه‌شنبه مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در برنامه صف اول به ماجرای کاهش دامنه نوسان بورس اشاره کرد و گفت که این تصمیم برای حمایت از منافع سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند معاملات اتخاذ شده است. وی خاطرنشان کرد که سیاستگذار در سال جاری در راستای احیای اعتماد در تالار شیشه‌ای اقداماتی را انجام خواهد داد. یقینا بازار سهام می‌تواند نقش بی‌بدیلی برای تحقق شعار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه می‌توان آن را مهم‌ترین کارکرد بورس در دنیای مدرن دانست، تامین مالی شرکت‌هاست. ریسک‌ها می‌توانند مانعی در راه جذب سرمایه باشند، اما سیاستگذاران در تلاش هستند تا راه مطمئنی برای جذب سرمایه ایجاد کنند. از این رو برای ساخت بازار‌های جدید در قالب بورس نوآوری‌هایی صورت گرفته است. بازار‌های جدید برای شرکت‌هایی تاسیس شده‌اند که توانایی پذیرش در بورس را ندارند. از جمله آنها می‌توان به بازار...

وب‌گاه الف

براساس نامه مدیرعامل ایران خودرو به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، قیمت فروش محصولات پژو پارس اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استیبل کوین‌ها به عنوان پناهگاه امن در دنیای پر نوسان ارزهای دیجیتال، نقشی حیاتی ایفا می‌کنند. در میان انبوه استیبل کوین‌ها، تتر و دای دو غولِ میدان هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان بورس گفت:200 شرکت در حال طی کردن مراحل ورود بازار سهام هستند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالاً مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی 1401 شرکت‌ها در خردادماه انجام خواهد شد. این سود به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به هیچ سایتی به سهامداران پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالاها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویب «افزایش سن بازنشستگی» و «متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان» که در ماه‌های پایانی سال گذشته در صدر اخبار قرار گرفت، برای اجرا نیازمند تخصیص اعتبار بود که با توافق دولت و مجلس مقرر شد در لایحه بودجه امسال 50 همت برای آن در نظر گرفته شود؛ اما از سوی دیگر لازمه این اجرا «تهیه آیین‌نامه و ساز و کارهای اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه» و ابلاغش به صندوق‌های بازنشستگی است...

وب‌گاه گسترش

اوخر اسفند سال گذشته بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف دولت به تأدیه بدهی قطعی حسابرسی‌شده به سازمان تامین اجتماعی را برای متناسب‌سازی حقوق و حفظ قدرت خرید بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ 130 همت، تصویب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرابورس ایران طی اطلاعیه‌ای به همه عاملین دارای مجوز فعالیت تأمین مالی جمعی اعلام کرد: در راستای ماده 6 دستورالعمل تأمین مالی جمعی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار، ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی به تصویب کارگروه تأمین مالی جمعی رسید.