دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اجرا خواهد شد و مبلغ متفاوتی که در ماه فروردین اعمال شده است، در ماه خرداد به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد همچنان مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار اعتقادی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 2.37 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. بازار بورس اوراق بهادار تهران چهارمین روز خود را در روز چهارشنبه با دامنه نوسان یک درصدی تمام کرد تا نشان دهد اعتقادی به برگشت کاهش هیجان فروش در بازار بورس وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهامداران و فعالان بازار سهام طی نامه ای سرگشاده به رییس مجلس خواهان برخی تغییرات در قانون بودجه 1403 شدند.

وب‌گاه گسترش

مالیات اصناف و مشاغل نیز حدود 51 همت بوده که بر این اساس حقوق بگیران حدود 30 همت از اصناف مالیات بیشتری پرداخت کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی با هدف تسهیل‌گری و توسعه ابزار اعتبار اسنادی داخلی - ریالی در نظام اقتصادی کشور و تامین مالی 800 هزار میلیارد تومانی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سال جاری، «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی - ریالی» رابه شبکه بانکی ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با سپری‌شدن بیش از هشت سال از اجرای دستورالعمل اعتبار اسنادی (داخلی - ریالی) و تجربیات حاصل از آن و نیز حسب بازخورد‌های واصله از مراجع مختلف، به ویژه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین با توجه به این که در سال جاری مقرر شده، حدود 8،000 هزار میلیارد ریال از تأمین مالی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور با استفاده از ابزار اعتبار اسنادی (داخلی...

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی با هدف تسهیل‌گری و توسعه ابزار اعتبار اسنادی داخلی - ریالی در نظام اقتصادی کشور در سال جاری، «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی - ریالی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی با هدف تسهیل‌گری و توسعه ابزار اعتبار اسنادی داخلی - ریالی در نظام اقتصادی کشور و تامین مالی 800 هزار میلیارد تومانی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سال جاری، «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی - ریالی» را مورد بازنگری قرار داد و به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت دو روز شاهد خروج نقدینگی بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: این هفته نقدشوندگی و حمایت بیشتر از شاخص‌ساز‌ها و سهام بزرگ توجه اهالی بازار را جلب کرده و روز‌های بهتری را سپری کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس کجا با کنایه درباره بانک مرکزی حرف زد. اینجا که گفت: «تصمیمات اتخاذ شده در دستگاه‌های مختلف اقتصادی بدون در نظر گرفتن اثرات آن بر سایر بخش‌ها است، اثر سود بانکی 30 درصد شدید است که سال گذشته آن را در بورس تجربه کردیم. ابلاغ یکباره بخش‌نامه‌ها سرمایه‌گذاران را غافلگیر می‌کند ومشارکت با غافلگیری محقق نمی‌شود. باید مفروضاتی داشته باشیم که تا انتهای سرمایه‌گذاری به آن پایبند...

وب‌گاه گسترش

سودی که در مرحله‌ی دوم و در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود.