شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس همچنان مزاحم تلفنی دارد!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
اورژانس همچنان مزاحم تلفنی دارد!

رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته گذشته 64 هزار و 380 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شده است که متأسفانه از این تعداد 5 هزار و 36 تماس مزاحم با این مرکز بوده است.

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در هفته گذشته «15 الی 21 اردیبهشت ماه» مجموع 19 هزار و 74 مأموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شده است که در پی این مأموریت‌ها پنج هزار و 154 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 13 هزار و 920 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

به گزارش فارس، وی در ادامه بیان کرد: در این مدت 64 هزار و 380 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شده است که متأسفانه از این تعداد پنج هزار و 36 تماس مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی در خصوص تعداد مأموریت‌های این سازمان در جهت رسیدگی به حوادث ترافیکی توضیح داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، دو هزار و 663 مورد حوادث ترافیکی و 15 هزار و 418 مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی در خصوص مأموریت‌های هوایی این سازمان گفت: اورژانس هوایی 6 سورتی پرواز داشته که در پی آن پنج نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. دو حادثه کارگاهی مجموعا با 9 مصدوم از حوادث مهم هفته گذشته بوده است.

از میان اخبار

ماجرای اقدام عجیب شهرداری مقابل داروخانه بیماران خاص!

نگرانی سازمان جهانی هواشناسی از وقوع سیل در ایران