یک‌شنبه 18 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

حوالی ساعت 2 بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو 206 درحال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت‌الله اشرفی اصفهانی بود که در محدوده بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یکدستگاه تیر برق برخورد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخورد سواری پژو 206 با تیر برق در بزرگراه اشرفی اصفهانی موجب مصدومیت راننده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از تصادف محور علی آباد به گرگان خبر داد و گفت: این تصادف 11 مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمانی که در رابطه با پرونده قتل پسر جوان در کمپ ترک اعتیاد دستگیر شده بودند، به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان اورژانس استان تهران، به تشریح مأموریت‌های اورژانس در هفته گذشته پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت 2697 مزاحمت تلفنی برای این سازمان طی هفته گذشته گفت: این میزان مزاحمت تلفنی معادل 4.5 درصد کل تماس‌ها بوده است.

وب‌گاه فرارو

در پی برخورد اتوبوس زائران پاکستانی با تریلی در کیلومتر 50 محور فهرج زاهدان، در شرق استان کرمان 50 نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند. اتوبوس حادثه‌دیده حامل زائران پاکستانی اربعین حسینی بود که در مسیر بازگشت قرار داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هلال احمر اعلام کرد که حدود ساعت 06:45 صبح امروز و در پی برخورد دو دستگاه تریلی و اتوبوس در کیلومتر 50 محور فهرج - زاهدان، 50 نفر از مسافران مصدوم شدند. مصدومان به کمک عوامل اورژانس و دو تیم امداد و نجات هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

خبرگزاری مهر

صبح امروز و در پی برخورد اتوبوس با تریلی در کیلومتر 50 محور فهرج - زاهدان، 50 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات جان 16 نفر در حادثه آتش سوزی در یک خوابگاه بانوان در بلوارکشاورز خبرداد.

وب‌گاه گسترش

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، در مورد جزئیات حادثه آتش سوزی خوابگاه دخترانه اظهار کرد: شب گذشته، در ساعت 21:06، گزارشی از یک آتش‌سوزی در خوابگاهی ویژه بانوان واقع در بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ارسال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات جان 16 نفر در حادثه آتش سوزی در یک خوابگاه بانوان در بلوارکشاورز خبر داد.

وب‌گاه تابناک

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مصدومیت 2 نفر و فوت یک نفر در حادثه غرق شدگی سد خیاران (جامیشان) سنقر و کلیایی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد میانسال در خانه فسادی که درست کرده بود به دست دو پسر غریبه به قتل رسید مرد میانسال در خانه فسادی که درست کرده بود به دست دو پسر غریبه به قتل رسید به گزارش عرشه آنلاین؛ وقتی همسایه‌ها با صدای مرد میانسال سر رسیدند و ضارب سرتاپا خون‌آلود او را گرفتند، از آنها خواست آن جوان را راها کنند اما در نهایت خودش جان باخت.

وب‌گاه فرارو

پرونده مرد میانسال که در جریان یک درگیری خونین در خانه‌اش از سوی دو میهمان آشنا به قتل رسیده بود، با گذشت یک سال از این ماجرا و دستگیر نشدن متهمان با درخواست فرزندانش مبنی بر دریافت دیه از صندوق بیت‌المال، وارد مرحله تازه‌ای از رسیدگی شد.