جمعه 27 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی پلیس در پرونده مرگ یک مرد جوان روی تخت بیمارستان که هدف 3 ضربه چاقو قرار گرفته بود، آنها را به یک کلوب شبانه و شرط‌بندی رساند. بررسی پلیس در پرونده مرگ یک مرد جوان روی تخت بیمارستان که هدف 3 ضربه چاقو قرار گرفته بود، آنها را به یک کلوب شبانه و شرط‌بندی رساند. به گزارش عرشه آنلاین، دقایق اولیه بامداد روز گذشته خبر وقوع یک جنایت قاضی ویژه قتل عمد مشهد را به بیمارستان شهید هاشمی...

خبرگزاری مهر

برخورد سه خودرو حداقل 9 کشته و 16 زخمی برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

مرد جوانی که متهم است شوهر سابق همسرش را با خودرو زیر گرفته، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، در حال حاضر 64 نیروی امدادی در قالب 16 تیم هلال‌احمر از شهرستان‌های عنبرآباد، کهنوج، جیرفت، ساردوئیه، بم و مرکز استان در محل حادثه و در عملیات جست‌وجوی مفقودین حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسفند سال 1402 گزارش یک تصادف منجر به فوت به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل سانحه در شرق تهران رفتند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که راننده یک خودرو مزدا3 با سرعت زیاد مرد جوانی را زیر گرفته و از روی او رد شده و بعد هم از محل گریخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جوانی که متهم است شوهر سابق همسرش را با خودرو زیر گرفته، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار شهرستان جیرفت از پیدا شدن پیکر دهمین فوتی سیل جیرفت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار ناشی از گاز در یک واحد سرایداری، منجر به ریزش ساختمان مسکونی در فاز یک پردیس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امشب و فردا شب دوشنبه و سه‌شنبه دهم مهرماه از ساعت 20 لغایت 5 صبح محور هراز مسدود خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعتی پیش انفجار ناشی از گاز در یک واحد سرایداری، منجر به ریزش ساختمان مسکونی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش سوزی انبارهای بازار کنزالمال خرمشهر که ظهر دوشنبه رخ داد سرانجام ساعت 17:30 امروز مهار شد اما همچنان عملیات خنک سازی و لکه گیری آن ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه امسال 188 نفر در اتوبان‌ها کشته شده‌اند، گفت: اگر تردد عابرین پیاده و موتورسواران در اتوبان‌ها ممنوع شود؛ قطعا تعداد فوتیان بسیار کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از مهار آتش‌سوزی در بازار کنزالمال خرمشهر که ظهر امروز آغاز شده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت از تماس و اطلاع رسانی به مرکز اورژانس 115 در پی غرق شدن 15 نفر در بخش مرکزی جیرفت خبر داد.