دوشنبه 26 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه الف

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم به کاشان 24 مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که دوستش را با سلاح کلت‌کمری در خودرو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر (عج) مهار و 8 نفر نجات یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید جلال ملکی گفت: شب گذشته با اعلام وقوع آتش سوزی در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از پل امیر بهادر به سامانه 125، ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعزام و رسیدن آمبولانس به بیماران در همه جای دنیا یک میانگین زمانی مشخصی دارد اما در ایران کمبودهایی مثل کمبود آمبولانس باعث شده که اورژانس گاهی از میانگین زمان‌بندی عقب بیفتد.

وب‌گاه فرارو

گاه درد و رنج تا پوست و استخوان نفوذ کرده و راهش را از شریان‌های اصلی پیدا می‌کند و به افسردگی ختم می‌شود، تاب و توان را می‌گیرد و تحمل را سخت‌تر می‌کند تا جایی که طاقت طاق می‌شود و آدمی را گا‌ها به دلیل ترس از قضاوت و سرزنش به خاموشی و سکوت و پایان زندگی می‌کشاند؛ سکوتی به بهای پایان دادن به جان که هر 11 دقیقه یک نفر را در جهان به مرز «خودکشی» می‌رساند.

خبرگزاری مهر

آیا قرار است در سال‌های آتی در بزنگاه‌های تاریخی باز مقامات وزارت بهداشت، این وزارتخانه را تبدیل به تریبونی برای تولید اخبار جعلی در راستای شعله ور کردن آتش کنند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی مرند از وقوع قتل زوجی با سلاح گرم (کلت کمری) در شب گذشته خبر داد. فرمانده انتظامی مرند از وقوع قتل زوجی با سلاح گرم (کلت کمری) در شب گذشته خبر داد. علی اسدیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت 23 دیشب یک مورد تیر اندازی فردی در یکی از محلات مرند به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام، که بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و مشاهده کردند زن و شوهری بر اثر تیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعیت هلال احمر اعلام کرد: عصر روز دوشنبه 19 شهریورماه؛ گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو نیسان در شهر آلاشت سوادکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد. بلافاصله نجاتگران هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد؛ این واژگونی 18 مصدوم و یک جان باخته دارد. نجاتگران هلال‌احمر اقدامات کمک‌های اولیه و رهاسازی را برای...

وب‌گاه مشرق نیوز

هلال‌احمر اعلام کرد: بر اثر واژگونی خودرو نیسان در آلاشت 18 نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری مهر

هلال‌احمر اعلام کرد: بر اثر واژگونی خودرو نیسان در آلاشت 18 نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روانپزشک به خبرآنلاین گفت: «تا سال 2014 آمار خودکشی در ایران حدود 5.1 نفر در 100 هزار نفر بود، ولی حالا خیلی افزایش پیدا کرده و به حدود 7.4 نفر در 100 هزار نفر در کل جامعه رسیده است.»

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی مرند (آذربایجان شرقی) از قتل فجیع یک زوج جوان در این شهرستان خبر داد. در این حادثه که شب گذشته رخ داد، فردی ناشناس با کلت کمری به سمت زوج مورد نظر تیراندازی کرده و متواری شده است.

خبرگزاری مهر

تبریز - فرمانده انتظامی مرند از وقوع قتل زوجی با سلاح گرم (کلت کمری) در شب گذشته خبر داد.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی مرند از وقوع قتل زوجی با سلاح گرم (کلت کمری) در شب گذشته خبر داد و گفت: با تدابیر و دستور ویژه فرمانده انتظامی استان اکیپ ویژه‌ای از کاراگاهان بررسی‌های اولیه را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کرده‌اند.