دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرهاد زیویار 26 اسفندماه در ستاد مدیریت بحران لرستان، از هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش در سطح استان و ورود سامانه بارشی از ظهر دوشنبه 28 اسفند تا اواسط چهارشنبه 1 فروردین خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فوق تخصص نفرولوژی، نارسایی مزمن را شایع‌ترین بیماری کلیه برشمرد که بسیار خاموش و بی‌صدا آغاز و پیشرفت می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان گفت: متاسفانه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، مصدومین که یک مادر 40 ساله با کودک چهارساله‌اش فوت کردند.

وب‌گاه فرارو

دکتر بهرام عین اللهی _وزیر بهداشت_ در نشست خبری طرح (سلامت نوروزی) اظهار کرد: در سفر اخیر در حوزه کمیته سلامت در شانگ‌های با حضور 9 کشور حوزه شانگ‌های حضور داشتیم و جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرجع در این اجلاس حضور داشت و بسیاری از کشور‌ها در حوزه درمان، بهداشت، دارو و تجهیزات اعلام نیاز کردند و بر همین اساس هم همکاری‌هایی در این زمینه‌ها صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان گفت: متاسفانه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، مصدومین که یک مادر 40 ساله با کودک چهارساله‌اش فوت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس ارتباطات اورژانس بابل با اقدام به موقع جان یک نوزاد و مادر در روستاهای بخش بندپی شرقی بابل را که امکان رفتن به بیمارستان نداشتند نجات داد. به گزارش عرشه آنلاین، کارشناس ارتباطات اورژانس بابل با اقدام به موقع جان یک نوزاد و مادر در روستاهای بخش بندپی شرقی بابل را که امکان رفتن به بیمارستان نداشتند نجات داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت در واکنش به شیوه برخورد با بیمارستان‌هایی که در تعطیلات نوروزی بدون پزشک متخصص باشند، توضیحاتی داد. وزیر بهداشت در واکنش به شیوه برخورد با بیمارستان‌هایی که در تعطیلات نوروزی بدون پزشک متخصص باشند، توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، بهرام عین‌اللهی، روز شنبه 26 اسفند 1402، در نشست خبری طرح سلامت نوروزی، گفت: طرح سلامت نوروزی با هدف خدمت مضاعف در نوروز و تعطیلات سال نو،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور و مسئول اجرای طرح سلامت نوروزی سال 1403 از آغاز طرح سلامت نوروزی از 24 اسفندماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: اولین تذکر به یکی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل عدم آمادگی مطلوب برای خدمات سلامت نوروزی توسط دو تیم نظارتی سازمان اورژانس کشور داده شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال 1402، بیش از 1200 نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس بخش ارتباطات اورژانس 115 بابل با بیان این که خوشحالی ام پس از دریافت پیام تقدیر مقام معظم رهبری از بنده، قابل وصف نیست؛ گفت:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام معظم رهبری مبلغ بیست میلیارد ریال به آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که بخش اورژانس 1067 بیمارستان کشور در تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود، گفت: 23 هزار پزشک متخصص در بیمارستان‌ها به صورت شیفت‌بندی مشغول خدمت خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ بیست میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص دادند.

خبرگزاری دانشجو

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت امروز در نشست خبری طرح «سلامت نوروزی» که با حضور سعید کریمی معاون درمان، جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور، حسین فرشیدی معاون بهداشت و پدرام پاک آین سخنگو وزارت بهداشت برگزار شد اظهار کرد: ایران به عنوان یک مرجع در مجمع شانگ‌های مطرح است و کشورهای مختلف خواستار تعامل با ایران در حوزه‌های سلامت و درمان و تجهیزات هستند. تشکیلاتی برای عید نوروز طراحی شده است که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جواد ظریف گفت: در انتخابات سال 1400 اگر جهانگیری و لاریجانی تایید می‌شدند هیچ کدام رأی نمی‌آوردند. از بهار 97 مردم هم علیه برجام حرف می‌زدند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر بهداشت گفت: در ایام نوروز همه داروخانه‌های شبانه روزی باید دایر باشند. داروخانه‌ها از نظر تجهیزات دارویی تکمیل و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.