دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت امروز در نشست خبری طرح «سلامت نوروزی» که با حضور سعید کریمی معاون درمان، جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور، حسین فرشیدی معاون بهداشت و پدرام پاک آین سخنگو وزارت بهداشت برگزار شد اظهار کرد: ایران به عنوان یک مرجع در مجمع شانگ‌های مطرح است و کشورهای مختلف خواستار تعامل با ایران در حوزه‌های سلامت و درمان و تجهیزات هستند. تشکیلاتی برای عید نوروز طراحی شده است که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جواد ظریف گفت: در انتخابات سال 1400 اگر جهانگیری و لاریجانی تایید می‌شدند هیچ کدام رأی نمی‌آوردند. از بهار 97 مردم هم علیه برجام حرف می‌زدند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر بهداشت گفت: در ایام نوروز همه داروخانه‌های شبانه روزی باید دایر باشند. داروخانه‌ها از نظر تجهیزات دارویی تکمیل و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر بهداشت گفت: در ایام نوروز همه داروخانه‌های شبانه روزی باید دایر باشند. داروخانه‌ها از نظر تجهیزات دارویی تکمیل و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی از 15 اسفند، گفت: در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کمیته سلامت نوروزی بصورت 24 ساعته تشکیل شده و به تمامی بیمارستان، مراکز جامع خدمات شبانه‌روزی، مراکز هدایت عملیات بحران و اورژانس در ایام نوروز به شکل ویژه کار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه تعطیلی مراکز دارای بخش‌های بستری در ایام نوروز تخلف است، از تشدید نظارت‌ها بر عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و مراکز بین راهی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حوادث رانندگی ایام نوروز طی پنج سال اخیر (از 1398 تا 1402)، چهار هزار و 891 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که در حوادث رانندگی ایام نوروز طی پنج سال اخیر، 4 هزار و 891 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند که بیشترین آنها مربوط به نوروز سال جاری با یک هزار و 217 نفر است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس شاهرود با بیان اینکه انفجار ناشی از نشت گاز بوده است، گفت: شدت انفجار بسیار بالا اعلام شده اما علت نشت گاز هنوز در دست بررسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس شهرستان اهواز و کارون در مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند امروز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

خبر کوتاه بود و دردناک! دکتر "مازیار غلامپور دهکی" جراح و از بزرگان و نوابغ پیوند قلب کودکان هم از ایران مهاجرت کرد. او که لیست انتظار بیمارانش تا دو سال آینده پر بود و 638 کودک نیازمند جراحی قلب در صف عمل جراحی در مرکز قلب و عروق شهید رجایی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران می‌گوید: با خراب‌شدن یک رام قطار در خط یک متروی تهران هزاران نفر از مردم در خیابان‌ها سرگردان شده بودند و گویی یک تظاهرات در حال انجام بود و جابه‌جایی مسافران در سایر ایستگاه‌ها نیز با اشکال مواجه شده بود و بر کسی پوشیده نیست که این خرابی نتیجه فرسودگی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فوق تخصص نفرولوژی، نارسایی مزمن را شایع‌ترین بیماری کلیه برشمرد که بسیار خاموش و بی‌صدا آغاز و پیشرفت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نارسایی را از شایع‌ترین انواع بیماری‌های کلیوی عنوان کرد که به دو صورت حاد و مزمن مشاهده می‌شود و در صورت عدم درمان می‌تواند کشنده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه، 6 مصدوم و 2 فوتی 14و22 ساله که همگی مرد بودند، به همراه داشت که نجاتگران پس از ایمن سازی صحنه، به رها سازی فرد متوفی با ست نجات سبک اقدام کردند و مصدومین بوسیله خودروهای آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای سلامت این شهرستان انتقال یافتند.

وب‌گاه عصر ایران

در این حادثه تصادف سه نفر مصدوم که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس 115 برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.