یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

در 5 روز گذشته 177 نفر از هموطنان بر اثر تصادف در جاده‌ها جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور گفت: باید روی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها متمرکز شویم تا تصادفات جاده‌ای در سفر و آمار تلفات و مصدومیت کاهش یابد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی‌، پنج استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند؛ بنابراین مردم باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی و مربوطه را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور فراجا گفت: طی 5 روز گذشته در تصادفات جاده‌ای 177 نفر جان خود از دست داده و 6200 نفر مصدوم شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: مردم باید تمامی هشدار‌های صادره از مراجع رسمی و مربوطه را جدی بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی کاشان گفت: واژگونی سواری در کاشان سه کشته و 2 مجروح برجا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

دید و بازدید نوروزی فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ نمازخوانی است. ممکن است در میان بستگان افرادی نسبت به نماز تارک، کاهل یا جاهل باشند. با آموزش و تذکرات رابطه آنها را با خدا تقویت کنید.

وب‌گاه الف

در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیروهای عملیاتی اورژانس در سراسر کشور به حال آماده باش درآمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اثر انفجار یک منزل مسکونی در سمنان و همچنین ایوانکی، یک نفر جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع انفجار منزل مسکونی در سمنان و همچنین ایوانکی خبر داد و گفت: در انفجار منزل مسکونی شهر ایوانکی یک نفر جان باخت.

وب‌گاه فرارو

اگر نفت همین فردا نباشد، فرآورده‌های نفتی هم نخواهند بود و این موضوع بر تولید خودرو‌های برقی هم تأثیر می‌گذارد. جدای از اختلال در زنجیره تأمین، ساختار باتری‌های لیتیومی هم تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی یک دستگاه ساینا در محور ابوزیدآباد - کاشان سه کشته بر جای گذاشت و 2 نفر هم مصدوم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز 29 اسفند سفر‌های جاده‌ای رسما آغاز شده و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در نوروز امسال بیش از 2 میلیون و 900 هزار خودروی سواری وارد جاده‌های کشور خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر در خصوص آخرین وضعیت آماده باش دستگاه‌ها در مواجهه با سیل گفت: با توجه به هشدار اعلان قرمز در 5 استان در جلسه‌ای با حضور وزیر کشور، تمامی رؤسای اورژانس‌های کشور در حالت آماده باش هستند تا اگر خدای نکرده حادثه‌ای رخ داد بتوانیم ارائه خدمت داشته باشیم. وی با بیان اینکه نگرانی‌هایی در روستا‌ها و خصوصاً برای مادران باردار داریم؛ گفت: سعی می‌کنیم افراد در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیروهای عملیاتی اورژانس در سراسر کشور به حال آماده باش درآمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حادثه ترافیکی در کبودراهنگ 7 مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت.