یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: جلسه کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تشکیل و بر ضرورت ترک فعالیت های بدنی، ورزشی و استفاده از ماسک در هوای آلوده به گردوغبار مشهد تا ظهر فردا (سه شنبه) تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تشکیل جلسه داد تا اقدامات انجام‌شده برای مدیریت سفر و چگونگی خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز که با ماه رمضان مقارن شده است، مرور شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی، مشهد، کیش، شیراز و تبریز جزو پرترددترین مسیرهای داخلی هستند و در مسیر خارجی، بیشترین پروازها به عراق (کربلا و نجف)، ترکیه و امارات انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در ایام نوروز شاهد رشد 4.8 درصدی سفر‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی از برنامه تامین پنج هزار دستگاه اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع 412 نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین 5 هزار اتوبوس بین شهری برای سال آینده از طریق واردات و ظرفیت تولید داخل خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از برنامه تامین 5000 دستگاه اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

از 24 اسفند و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی، در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از 204 هزار تماس برقرار و منجر به 116 هزار مورد بستری و انجام حدود 8 هزار عمل اورژانسی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و 2 مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه فرارو

دادستان تهران، گفت: در بازدید‌های میدانی از کلیه شرکت‌های هواپیمایی جهت پیگیری نرخ بلیت‌های نوروزی که خارج از نرخ مصوب فروخته شده، فعالیت آژانس‌های متخلف با دستور مرجع قضایی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تعلیق شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به راه‌اندازی "اورژانس دونده" در مناطق پرازدحام تهران گفت: به‌کارگیری 220 موتورلانس‌، زمان رسیدن به بالین بیمار در تهران را به 10 دقیقه کاهش داده است.