دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان از انفجار مین در روستای نبعه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان خبر داد که یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه واکسیناسیون با واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس در کشورمان از روزهای گذشته در استان هرمزگان آغاز شده است؛ گفت: امیدواریم تا سال آینده واکسیناسیون با این دو واکسن در کل کشور انجام گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف 3 دستگاه خودروی سواری 2 فوتی و 2 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که در پی ایجاد مزاحمت از سوی همسر اول زنش، او را با خودروی شخصی زیرگرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد. رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که در پی ایجاد مزاحمت از سوی همسر اول زنش، او را با خودروی شخصی زیرگرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اولین روز اسفندماه امسال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماموران اداره پلیس از سوی شاهدان عینی برای دریافت گزارش حادثه تیراندازی در پیاده‌رو ورودی هتلی در محله مرکز شهر و منطقه تفریحی تورنتو به منطقه بلو جیز وی و خیابان ولینگتون فراخوانده شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نارسایی قلبی و عدم پمپاژ موءثر خون به بدن می‌تواند باعث افزایش وزن شود.

وب‌گاه عصر ایران

ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه، طی تماس با اورژانس و به دنبال آتش‌سوزی در یک چادر عشایری در قشلاق علم لو شهرستان اصلاندوز به سمت بران، بلافاصله آمبولانس‌های 115 به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران طی اظهاراتی پیشنهاد کرد که وزارتخانه حوادث و بلایا در کشور تشکیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رانندگان آمبولانس های حمل جنازه سازمان فردوس های مشهد در لیست مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفتند. افرادی که بیش از 20سال سابقه خدمت در آمبولانس حمل متوفی دارند نیز، پس از ارسال مدارک، سابقه آنها منظور شده و بازنشسته می شوند. رانندگان آمبولانس های حمل جنازه ساعت کاری خاص و مشخص ندارند و هر زمان که به حضور آنها نیاز باشد باید در محل کار حاضر شوند، این رانندگان باید در هر حادثه که اتفاق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 کودک روز سه‌شنبه بر اثر آتش‌سوزی در یک چادر عشایری در قشلاق علم‌لو شهرستان اصلاندوز مغان جان باختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش سوزی چادر عشایر جان دو کودک پسر را گرفت. بر اثر آتش‌سوزی در یک چادر عشایری در یکی از مناطق قشلاقی اردبیل 2 کودک جان خود را از دست دادند. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 8 اسفند طی تماس با اورژانس و به دنبال آتش‌سوزی در یک چادر عشایری در قشلاق علم‌لو شهرستان اصلاندوز به سمت بران، بلافاصله آمبولانس‌های 115 به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه فرارو

بر اثر آتش‌سوزی در یک چادر عشایری در یکی از مناطق قشلاقی اردبیل 2 کودک جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

دکتر محمدرضا ظفرقندی گفت: در آن محیط خاک‌آلود و پر از گل، امکان پیوند رگ یا پیوند دست نبود. شاید عقب‌تر و در بیمارستان‌های شهر این امکان داشت؛ اما این مجروح از خون‌ریزی شهید می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خانم تبریزی هنگام تمیز کردن پنجره از طبقه بالا به زمین سقوط کرد. یک خانم تبریزی هنگام تمیز کردن پنجره از طبقه بالا به زمین سقوط کرد. یک خانم تبریزی هنگام تمیز کردن پنجره از طبقه بالا به زمین سقوط کرد. ویدئویی از لحظه انتقال او به بیمارستان توسط اورژانس و آتش نشانی را ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردمیانسال بعد از دعوا و قهرکردن همسرش، خود را ازطبقه چهارم ساختمان به پایین پرت کرد و به زندگی خود خاتمه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدومیت 6نفر در تصادف زنجیره ای بین 3 دستگاه خودرو در اهواز خبر داد.