چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امروز حوالی ساعت 13:30 ظهر یکی از دانشجویان جدید الورود دختر رشته مشاوره در پی نشستن در لبه پنجره کلاس درس ساختمان علامه جعفری دانشگاه، بر اثر بی احتیاطی دچار حادثه ناگوار سقوط شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: متاسفانه با یک سهل انگاری، سرنشین 24 ساله رانا در دم فوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران 153 شهرک ولیعصر تهران، ساعت 8 شب دوشنبه کشف جسد خون‌آلود مردی را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. جسد مقتول ناشناس در حالی در خیابان پیدا شد که خون‌آلود بود و سرنخی از قاتل او وجود ندارد. کارآگاهان جنایی در تلاش‌اند تا راز قتل مردی ناشناس را که جسدش در خیابانی در تهران پیدا شده است، فاش کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

2 کرمانشاهی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرد جوانی در کمپ تر اعتیاد با ریختن یک دبه بنزین به روی خودش خالی کرده و سپس فندک را روشن و خودش را به آتش کشیده است و در بررسی دقیق محل حادثه هیچ دستوشته یا یاداشتی از او و علت این اقدامش کشف نشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز در بزرگراه همدانی، حادثه‌ی برخورد شدید وانت نیسان و سواری رانا یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: متأسفانه با یک سهل انگاری، سرنشین 24 ساله رانا در دم فوت کرد. سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید یک دستگاه خودروی رانا با وانت نیسان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز (چهارشنبه)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد. توکلی این مناطق را میادین آزادی، انقلاب، تجریش، فردوسی و شهرری عنوان کرد. رئیس مرکز اورژانس تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری جدا خودداری کنند، یادآور شد:...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

مردی میانسال وقتی در خواب غلت زد، حادثه عجیبی رقم خورد که باعث برق‌گرفتگی و مرگ او شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل توسعه نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 1765 نفر در سازمان بهزیستی بیان کرد: تاریخ برگزاری آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی به عنوان موسسه مجری جمعه (8 دی ماه) اعلام شده است.

وب‌گاه فرارو

حسین آخانی، کارشناس محیط‌زیست: سه منشأ اصلی آلودگی هوا در شهر‌ها و به‌ویژه کلانشهر‌ها وجود دارد. اول، آلودگی خودرو‌ها و وسائل حمل‌ونقل متحرک؛ گفته می‌شود 70 درصد آلودگی شهر‌ها مرتبط با این وسایل است. منشأ دوم، آلودگی صنایع است که یکی از آلوده‌کننده‌ترین آن‌ها نیروگاه‌های برق است که در فصل سرد زمستان با مشکل تامین گاز مواجه شده و به سوخت مازوت روی می‌آورند و با توجه به تولید بالای آلودگی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مرد خشن که همسرش را مقابل چشم دختر 12ساله‌اش آتش زده است جزئیات این قتل فجیع را توضیح داد. مرد خشن که همسرش را مقابل چشم دختر 12ساله‌اش آتش زده است جزئیات این قتل فجیع را توضیح داد. به گزارش عرشه آنلاین یک سال قبل زن و شوهری به نام سایه و مرتضی توسط اورژانس به بیمارستانی در تهران منتقل شدند. این دو به شدت سوخته بودند اما وسعت سوختگی سایه به حدی بود که به کما رفت. او دیگر به هوش نیامد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دوشنبه شب به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد میانسالی به طرز مشکوکی در خانه‌اش فوت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاییز اهواز در حالی به روزهای آخر رسید که در دو ماه گذشته چتر سیاه آلودگی روی این شهر سایه انداخته. ملغمه‌ای از غبارهای ریز و درشت و گازهای سمی که نفس اهوازی‌ها را تنگ کرد و هزاران نفر را راهی بیمارستان‌ها.