جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار امکانات و تجهیزات در مرزها بر اساس تعداد زائرانی که از هر مرز عبور می‌کنند، انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در مسیر ارتباطی قزوین - رشت، حوالی کوهین 15 مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

ساعت 5 و 47 دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس حامل 44 زائر اربعین در کیلومتر 36 باند شمالی جاده قزوین - رشت، حوالی گردنه کوهین به سمت رشت با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده که در این حادثه راننده با از دست دادن کنترل خود، منجر به واژگونی آن می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخورد خودرو پراید با درخت منجر به فوت راننده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین 15 زخمی بر جای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از الحاق آمبولانس جدید پیشرفته به ناوگان اورژانس این استان خبر داد.

وب‌گاه الف

صدای رگبار مسلسل در اولین روز پاییز 1377 فضای پر ازدحام بازار بزرگ تهران را شکافت و تا حجره‌داران به خودشان بیایند، گلوله‌ها بدن سید و دو شاگردش را غرق خون کرد. تروریست‌های منافق یک روز بعد خبر جنایت‌شان را در نیکوزیا پایتخت قبرس تایید کردند و سه روز بعد، هویت تروریست دستگیر شده توسط یک نیروی امنیتی اعلام شد: «علی‌اصغر غضنفرنژاد» با نام مستعار «سیاوش» 21 ساله.

وب‌گاه تابناک

ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس در ایران در چند سال اخیر به طور فزاینده‌ای به معضل تبدیل شده است. این مسئله، تا حد زیادی به فشارهای اجتماعی و اقتصادی و همچنین فشارهای روانی ناشی از وضعیت بحرانی در زمان‌های اضطراری مرتبط است.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ضرب‌وشتم کارشناسان فوریت‌های پزشکی این مرکز هنگام انجام مأموریت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اورژانس یزد اسامی مسافران مصدوم و متوفی اتوبوس حامل زائران اربعین که از پاکستان راهی شده بود را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

افشین دریانبرد اظهار کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی که ساعت 5:10 بامداد امروز (30 مردادماه) در محور بصره به ناصریه رخ داد، 18 زائر ایرانی مصدوم شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی مویدی خرم آبادی رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه آئین معنوی پیاده روی اربعین حسینی بیانگر ارادت قلبی دلدادگان به حضرت سیدالشهدا (ع) و مروج فرهنگ ایمان و آزادگی است گفت: انسجام بخشی دینی، انتقال مؤلفه‌های ارزشی قیام حسینی به دیگر ادیان، تقویت ایثار و فداکاری تنها نمونه‌ای از آثار و برکات اربعین حسینی است. این مقام ارشد انتظامی با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در سفر به استان ایلام از بخش‌های مختلف مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز مهران بازدید کرد. در این بازدید وزیر بهداشت نحوه ارائه خدمات بخش‌های مختلف پایانه مرزی مهران در مرکز خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی مرز مهران و پایگاه‌های اورژانس مستقر در این پایانه مرزی را بررسی کرد. دکتر عین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در حاشیه بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه، گفت: با توجه به افزایش گرمای هوا، تسهیلات و امکانات خوبی در مرز شلمچه برای تردد آسان زائران حسینی تدارک دیده شده است و به لطف خدا نحوه خدمات‌رسانی، رضایتمندی زائران را در پی داشته است. وی به اعزام و استقرار بیش از 200 دستگاه آمبولانس،...