جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از واژگونی پژو 405 در اتوبان الغدیر و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر دیگر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، دمای هوا در سه شهر اهواز، شوش و دزفول به بالاتر از 51 درجه رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «کلیپ ضرب‌وشتم یک سرباز انتظامی توسط تعدادی از مهاجران افغانستانی در فضای مجازی مربوط به چند سال گذشته بوده که در شهرستان نور به وقوع پیوسته است.» در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با مضمون ضرب و شتم یک سرباز انتظامی توسط تعدادی از مهاجران افغانستانی، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان اورژانس استان تهران از واژگونی پژو 405 در اتوبان الغدیر و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر دیگر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بیماری از نیمه‌های مردادماه، تبدیل به اپیدمی می‌شود؛ این هشداری است که از سوی مسئولان بهداشتی کشور داده شده است. بیماری تب خونریزی‌دهنده دنگی است که شیوعش از امارات شروع شده و هر روز به تعداد مبتلایان اضافه می‌شود. تاکنون گزارش مرگ سه نفر ثبت شده؛ یک زن 84 ساله که از امارات به ایران آمده و دو نفر دیگر که در امارات جانشان را از دست داده بودند و در امارات علت مرگشان ایست قلبی ثبت شده...

خبرگزاری مهر

واژگونی پژو 405، یک فوتی و پنج نفر مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اثر واژگونی پژو 405 در اتوبان الغدیر یک نفر جان خود را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که درحال‌حاضر 40 شهر ما در معرض خطر تب دنگی قرار دارد. به‌همین‌دلیل سیستم‌های بهداشتی به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند؛ به‌ویژه در استان هرمزگان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چابهار می‌گوید که این شهرستان آلوده‌ترین شهر کشور از نظر وجود پشه ناقل بیماری تب دنگی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بخشدار بخش خلیفان مهاباد گفت: مرد 40 ساله روستایی در استخر کشاورزی واقع در روستای «کانی سیب» جان خود را از دست داد.

وب‌گاه تابناک

مسئول اورژانس اقلید گفت: مردی 40 ساله به دلیل عدم آشنایی به فن شنا، در آبشار تنگ براق اقلید غرق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: فعالیت تمام ادارات و بانک‌های شهرستان‌های دهلران، مهران و بخش مورموری آبدانان در روز شنبه 23 تیرماه به صورت دورکاری و برای سایر شهرستان‌های استان با 2 ساعت تعجیل تا ساعت 11 خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام عصر جمعه به منظور مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطع برق و آب در روزهای گرم پیش رو تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری مهر

سمنان - معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی ستاد عملیات کربلا با اشاره به وضع طرحی امنیتی برای محرم و عاشورا در این استان، از آماده باش نیروهای امنیتی و هواپیمایی ارتش عراق برای تامین امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی ستاد عملیات کربلا با اشاره به وضع طرحی امنیتی برای محرم و عاشورا در این استان، از آماده باش نیروهای امنیتی و هواپیمایی ارتش عراق برای تامین امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا خبر داد.