جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از آمادگی کامل اورژانس تهران برای خدمت‌رسانی به بیماران، مصدومان احتمالی و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

خبرگزاری مهر

گرمسار - رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری شاهین در محور ایوانکی به گرمسار، سه مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید فکر کنید چیزی که خورده‌اید در گلویتان گیر کرده، مثلاً استیک یا هات‌داگ و به‌سختی می‌توانید قورتش دهید. یا شاید ماه‌هاست این احساس را دارید بدون اینکه دلیل مشخصی برایش بیابید و مدام سرفه می‌کنید.

وب‌گاه تابناک

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: 6 نفر بر اثر انفجار دیگ بخار یک کارواش در بلوار «سردار جنگل» این شهر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتمع صبامال نام یک مرکز تجاری بزرگ درست در نقطه مرکزی پایتخت است؛ مجتمعی که تنها هفت سال از تولد آن می‌گذرد با داشتن واحدهای تجاری متنوع و ایجاد فضاهای تفریحی مناسب به‌عنوان یک مرکز تجاری بی‌رقیب در موقعیت جغرافیایی خود، از مشتریان و درواقع ساکنان محله‌های اطراف میزبانی کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از انجام بیش از 22 هزار مأموریت در استان تهران خبر داد و گفت: طی هفته گذشته 3268 تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 120 امدادگر به منطقه آتش‌سوزی در کوه خائیز برای کمک به اطفا حریق و امدادرسانی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از کشته شدن یک تعمیرکار حین سرویس دوره‌ای آسانسور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان توسط همسرش و مقابل چشمان دخترش به قتل رسید معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان توسط همسرش و مقابل چشمان دخترش به قتل رسید به گزارش عرشه آنلاین؛ مرد آبادانی به اتهام اینکه همسرش را از پله منزل پرت کرد و کشته است دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از پیدا شدن پیکر بی جان امدادگر 38 ساله مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان در رودخانه دز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمداسماعیل توکلی گفت: در هفته گذشته (16 الی 22 تیر) مجموع 22726 مأموریت مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها 6517 مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و 16209 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند. وی افزود: در این مدت 65426 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس استان تهران، از ثبت سه هزار و 268 تماس مزاحم با اورژانس استان در هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری مهر

گرمسار - رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار گفت: در اثر انحراف و تصادف خودروی سراتو در این شهرستان سه نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، دمای هوا در سه شهر اهواز، شوش و دزفول به بالاتر از 51 درجه رسید.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از واژگونی پژو 405 در اتوبان الغدیر و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر دیگر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، دمای هوا در سه شهر اهواز، شوش و دزفول به بالاتر از 51 درجه رسید.