جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان مراسم تشییع، خاکسپاری و یادبود مرحومه زهره حمیدی اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور از برجا ماندن 30 مصدوم و 6 جان‌باخته بر اثر برخورد دو اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری رانا و دوو سیلو در جاده ایلام به کرمانشاه بخش حمیل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت درسا دارو (سهامی خاص) در سال 1378 با هدف خدمت به نظام سلامت و تولید دارو‌های مورد نیاز و ضروری کشور با نگرش نوآوری و کیفیت محوری به منظور دسترسی پزشکان و بیماران به مهمترین دارو‌های مورد نیاز، تاسیس شده است. امیر اسماعیل ثقفی نیا، مدیرعامل شرکت دانش بنیان درسا دارو در خصوص زمینه کاری این شرکت گفت: یکی از بزرگترین افتخارات این شرکت که حاصل...

وب‌گاه فرارو

بیمارستان لولاگر تهران که قدمتی 90 ساله دارد، به دلیل ناایمن بودن تعطیل شد. این بیمارستان که در یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران واقع شده بود، پس از سال‌ها بی‌توجهی به هشدار‌های ناامنی، بالاخره پلمب شد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و مسئول ستاد مردمی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران، از عوامل برگزاری این مراسم باشکوه تجلیل کرد.

خبرگزاری میزان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از استقرار بالگرد‌های این قرارگاه برای کمک به اورژانس هوایی در مرز‌های خوزستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از استقرار بالگرد‌های این قرارگاه برای کمک به اورژانس هوایی در مرز‌های خوزستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ حسن غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فردی که با تیراندازی شب گذشته باعث رعب و وحشت مردم در مجتمع مسکن مهر گناوه شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار گیلان بر انجام خدمات درمانی بهتر به حادثه دیدگان تصادف زائران اربعین دانشجویی در مسیر برگشت به استان دستور ویژه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار گیلان بر انجام خدمات درمانی بهتر به حادثه دیدگان تصادف زائران اربعین دانشجویی در مسیر برگشت به استان دستور ویژه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ادارات این استان هفته آینده، شنبه سوم تا پنجشنبه هفتم شهریور ماه 1403 از ساعت 6 تا 11 فعال خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ادارات این استان هفته آینده، شنبه سوم تا پنجشنبه هفتم شهریور ماه 1403 از ساعت 6 تا 11 فعال خواهند بود.

خبرگزاری مهر

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: بهداری نیروی زمینی سپاه خدمات پزشکی ویژه‌ای به زائرین عزیز اربعین در مرزهای خروجی و ورودی ارائه می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تغییرات در ساعات کاری ادارات استان فارس در هفته آینده را ابلاغ کرد و گفت: ساعات کاری ادارات استان فارس در هفته آینده از ساعت 6 تا 11 صبح خواهد بود.

خبرگزاری مهر

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از امدادرسانی به 30 مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس زائران گیلانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر درمانگاه جمعیت هلال احمر ایران مستقر در بیمارستان حیدریه عراق از آمادگی کامل نیروها برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.