شنبه 31 شهریور 1403

اوضاع به کام برانکو در عرض هجده دقیقه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اوضاع به کام برانکو در عرض هجده دقیقه

یک گل به خودی و یک اخراج، بهترین دستاوردهای ممکن برای چین و برانکو در عرض هجده دقیقه ابتدایی بازی بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی عربستان و چین در شرایطی به مصاف هم رفته اند که روند بازی در عرض چند دقیقه، کاملا به سود شاگردان برانکو تغییر کرد و همه چیز از این رو به آن رو شد.

در شرایطی که حدود 60 هزار تماشاگر در استادیوم دالیان حضور پیدا کرده تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند، چین با استفاده از جو استادیوم و حضور هواداران، در دقایق ابتدایی فشار خود را به روی دروازه عربستان آغاز کرد.

در ادامه و در شرایطی که بازی کمی متعادل شده بود، روی یک ارسال کرنر و اشتباه عجیب مدافعان و دروازه بان، علی لاجامی، مدافع عربستان با ضربه سر، دروازه خودی را در دقیقه چهارده باز کرد تا بازی یک بر صفر شود.

دقایقی بعد، اوضاع برای سعودی ها بدتر شد. در یک صحنه، محمد کنو، هافبک الهلال نقش بر زمین شد و دور نیز خطا را به سود عربستان اعلام کرد اما کنو که روی زمین افتاده بود، با کف استوک هایش، ضربه ای را به شکم جیانگ شنگ لنگ وارد کرد.

پس از بازبینی صحنه توسط VAR، داور با یک کارت قرمز مستقیم، کنو را از زمین بازی اخراج کرد تا عربستان 10 نفره شود و بدین شکل ظرف فقط هجده دقیقه، روند بازی کاملا به سود چین و برانکو شود.

پس از شکست عجیب و هفت بر صفر برابر ژاپن، انتقادها از ایوانکوویچ به اوج خود رسید و در صورت حفظ این پیروزی، او می تواند از زیر فشارها خارج شود.

لازم به ذکر است که این مسابقه تا دقیقه 37 با یک گل به سود چین در جریان است.

اوضاع به کام برانکو در عرض هجده دقیقه 2